Pagina's

donderdag 24 april 2014

zomaar

...werd ik verwend met hele mooie post!! 

Allereerst kreeg ik een leuk pakketje toegestuurd van Draad en Praat in samenwerking met het Wolcafé. Het is een DIY pakketje om mooie eierwarmers te maken. Hier kan je zien wat het moet worden. 


Gisteren viel de pompon slinger van Kris in de brievenbus. Een envelop vol met zachte roze bolletjes. 


Ziva stuurde mij een envelop vol met leuke spulletjes. Ik vind zelf de hanger van de vogel zo mooi....


En als laatste dan de super gave knuffel van Ard's-catch22, de foto's spreken voor zich.... 


Zomaar hingen er in de takken in de vaas dit keer papieren eieren van Arda en een lief vogeltje van Ziva. 


De stoffen tulpen in de vaas kan je overigens nu kopen bij Kruidvat....

Meiden, allemaal heel erg bedankt voor al de mooie dingen die ik toegestuurd kreeg! Ik geniet ervan!!

16 opmerkingen:

  1. Genieten is de boodschap ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, geweldig al die leuke post! Daar word je blij van! Lieve groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent ook zeker verwend! En leuk om het zo terug te laten komen in je huis! Leuk hé dat je van blogland zo kunt genieten ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk hè om zo post uit de bus te halen!!!
    Dat is gewoon een extra zonnestraaltje op je dag!!
    Geniet ervan!!

    groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg!! Wat heerlijk om op die manier verwend te worden! geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een verwennerij! Leuk! Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spullen en een leuk blog, ik ga je volgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het leuk om post te ontvangen, genietmomentjes toch!!!
    Leuk je stoffen eitjes.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die knuffel is echt leuk!
    Van die, soms kleine simpele dingetjes, kun je zó heerlijk blij worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeeh wat ben je verwend, wat een feestje al deze mooie dingen op je deurmat.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je zo verwend wordt. Geniet er van!
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo wat ben jij verwend !
    Leuk hoor geniet ermaar lekker van!
    Leuk geworden je versierde takken(en die kwast daar moet ik om lachen hoe kom je erop!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een verwennerij :-) ik zag hieronder ook leuke sleutelhanger huisjes van vilt, echt geweldig ! wens jou een hele fijne week xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Staat daar nou een kwast tussen de tulpen?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dus, er staat echt een kwast in de vaas. Ik had de vaas in eerste instantie staan met alleen de kwasten erin. Vervolgens kwamen de takken en afwisselend iets anders erbij. De kwasten bleven gewoon staan. Ooit zijn ze gebruikt door mijn schoonvader en elke keer weer werden ze met veel zorg schoon gemaakt. Door het intensieve gebruik gewoon mooi! gr. Hennie

      Verwijderen