Pagina's

woensdag 9 april 2014

zomaar

...een kijkje in de keuken. Op het aanrecht heb ik een oud flessenrek staan.


Het flessenrek stond ooit bij mijn schoonouders in de kast. Nu is het dus gevuld met allerlei spulletjes die handig zijn om zo-bij-de-hand te hebben. Klossen touw zijn daarbij niet weg te denken...


Zeg nou zelf, al die fleurige schoonmaakspulletjes zijn toch te leuk om achter een kastdeurtje te verstoppen?


De glazen komen nog bij mijn ouders vandaan en die staan gewoon 'zomaar' in het flessenrek. Omdat ze zo mooi zijn....
  

 Schuursponsjes en schoonmaakdoekjes - Hema.
 
Theedoeken - Zeeman (o ja, kijken even hier, want je kunt nog veel meer doen met deze theedoeken).
 
Er zijn weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!




14 opmerkingen:

  1. Gezellig & decoratief zo'n oud flessenrek in de keuken ...
    Die jij leuk gevuld hebt met handige spulletjes ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om even mee binnen te mogen kijken bij je :-)
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, wat leuk! Een verwijzing naar mij blog! Dankjewel!

    Wat een vrolijke keuken met al die fleurige spulletjes!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga na mijn werk toch maar eens naar de Zeeman, wat een leuk textiel :-) dat staat ook leuk in mijn keuken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd handig zo;n keukenrekje he! Leuk sponsje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sponsjes. Ik moet toch eens vaker de hele Hema doorlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en handig zo'n flessenrek. Ik zou bijna zin krijgen om schoon te maken met al die gave artikelen... :)
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig zo op je aanrecht,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat bedoel ik stik leuk om ermee te decoreren !! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk je oude rek, heerlijk om daar keukenspullen in te doen.
    Met theedoeken kun je meer dan afdrogen:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er zeker gezellig uit. Wat kun je daar dan van genieten, hè? Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijke theedoeken, dat soort zaken krijgen ook steeds leukere spullen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen