Pagina's

dinsdag 20 mei 2014

kaart

Zo af en toe maak ik eens een kaartje. Het wordt extra leuk, omdat ik nu ook de envelop zelf kan maken! Bij elkaar krijg je dan toch wel een uniek iets. 


De basis van deze kaart is een simpele witte correspondentiekaart. Hier naaide ik een stukje stof op van een theedoek (deze stof heeft gewoon iets, vind ik). De matroesjka sneed ik uit een oude ansichtkaart. Je weet wel, zo'n kaart met een fruitmand erop.... 


De envelop maakte ik met de enveloppenmal van Buiten de Lijntjes van papier uit het Flow Book for paper lovers. Toch leuk om bezig te zijn met stof, stempels en papier!

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel! Heb je die matroesjka helemaal met de hand uitgesneden?! Wat netjes gedaan, en zo leuk om het met theedoek-stof te combineren!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, niet met de hand uitgesneden. Dat zou ik echt niet kunnen. Ik heb een Sizzix en met behulp van een snijmal is het dan zo voor elkaar! gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Wauw, met de hand uitgesneden?! Super! En weer een mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, niet met de hand uitgesneden. Ik heb een Sizzix en met behulp van een snijmal is het dan zo voor elkaar. gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Hé wat leuk om een stukje theedoek op een kaart te naaien!! En dan verder op te leuken!!
    Mooi gedaan!!

    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk weer! Heb je een stansmachine?

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Ik heb de Sizzix staan, heerlijk om mee te werken! gr. Hennie

      Verwijderen
    2. Fijn zeg! Ik weet niet wat een Sizzix is, maar ga even Googlen.:-) Het ziet er in ieder geval uit alsof het heel handig is.

      Verwijderen
  5. En dat allemaal met een gewone correspondentiekaart. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel originele kaart, wat mooi om zo
    ongewone materialen te gebruiken, zo creëer je iets nieuws.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen