Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Let's meet





Let’s meet!

Ik word echt zo blij van bloggen, en dan vooral van het contact met jullie over en weer. Het volgen, de reacties, de ideeën etc. etc. Soms net alsof we elkaar al kennen. Dat maakt me ook erg nieuwsgierig, het contact is zo leuk dat ik jullie graag een x zou  te ontmoeten.

Daarom organiseren Lisanne van Draad en praat.... en ik op vrijdag 6 juni van 14.00 uur tot 17.00 uur een gezellige Let's Meet Bloggers Workshop.

Wat moet je je daar bij voorstellen:

  • Een gezellige haakmiddag met andere creatieve bloggers en de mogelijkheid om elkaar iets beter te leren kennen/ ideeën uit te wisselen.
  • De workshop is op een leuke locatie in het centrum van Schoonhoven (Zuid-Holland) voorzien van koffie/thee en iets lekkers.
  • We worden meegenomen in de mogelijkheden van de hippe haaktechniek: inhaken. Wat we precies gaan maken is nog een verrassing! Het is zooo leuk!
  • Owja en als bonus, je gaat niet met lege handen naar huis ;-)

  
Deze workshop wordt kosteloos aangeboden bij het Wolcafé in Schoonhoven, je betaalt alleen voor het materiaal dat je wilt gebruiken (ongeveer €13,95) Je kunt gratis parkeren in de omgeving. Voor deze workshop is gewenst dat je over de basiskennis van (rond)haken beschikt.



Kom je ook? Super leuk! Je kunt je aanmelden via lets.meet@outlook.com

Wow, de workshop zit al helemaal vol! Helemaal leuk! 
Dit x is de bijeenkomst alleen voor bloggers, maar ik sluit niet uit dat we dit in de toekomst nog eens doen voor iedereen die het wil. 

Wij hebben er al helemaal zin in!
Dus misschien tot gauw…en voor nu alvast een fijn weekend!

38 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee! Ik zou graag komen, maar het is een beetje ver weg...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer!! Het is zo leuk om een aantal bloggers te ontmoeten. gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Vind ik een heel tof en origineel idee ...
    Jammer dat ik zo ver woon ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Valerie! Ik had het best leuk gevonden om jou te ontmoeten. Fijn weekend. gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Wat gaaf! Ik ga mee doen. Zou het zo leuk vinden om jou eens te spreken :).
    Moet even opzoeken waar Schoonhoven ligt, maar dat gaat vast goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag de aanmelding al! Leuk! gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Ik heb me aangemeld op het email adres;-) Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grrrrr..... waarom zijn leuke dingen nu ALTIJD ver uit mijn buurt!!!
    Schoonhoven, mens du liebe... weet je wel hoe ver dat van Twente af is????
    Zo jammer hè!! Had zo graag gekomen!!!
    Maar misschien dat jullie ook eens iets deze kant op kunnen organiseren??

    Ik wens jullie in ieder geval een hele leuke en creatieve middag toe.

    Laat je er nog wel wat van zien op je blog????? Dan heb ik een klein beetje het idee dat ik er ook bij was....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je hoe ver Twente hier vandaan is??? Jammer dat het te ver weg is voor jou. Natuurlijk maken we foto's, kan je meegenieten!! gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Leuk Hennie, we gaan er een super leuke middag van maken! X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Als er nog een plekje is dan kom ik graag!
    Ik zal een mailtje sturen.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee! Maar helaas: geen blog... Hoewel, de afstand is ook groot, maar waar een wil is, is een weg (letterlijk en figuurlijk, hi hi). Succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer! Misschien toch maar wel aan een blog beginnen??? gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Wat een super leuk idee alleen jammer dat ook ik zo ver weg woon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer! Zou leuk geweest zijn je te ontmoeten. gr. Hennie

      Verwijderen
  10. jammer dat het zo ver is
    anders kwam ik zeker
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer!! Nederland is een klein land, maar dan kan het toch weer groot zijn. Vind je ook niet? gr. Hennie

      Verwijderen
  11. Super leuk! Schoonhoven ligt hier niet zo ver vandaan!
    Mogen blogloze moeders van 16-jarige blogmeiden mee?

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Leonie, de workshop zit inmiddels is helemaal vol. gr. Hennie

      Verwijderen
    2. Ahhh jammer! Volgende keer beter!

      Verwijderen
  12. Volgens mij is Schoonhoven voor mij nog wel te doen maar ik kan niet haken, laat staan rondhaken... jammer! Heel veel plezier met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch maar eens leren haken, het is zo leuk om te doen! Kan jij vast wel. gr. Hennie

      Verwijderen
  13. Jammer, dat is een eind uit de richting en ik kan niet rond haken :( maar wel een super leuk idee. Ik verheug me al erover te lezen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Carolien, had je best willen ontmoeten tijdens zo'n leuke workshop. gr. Hennie

      Verwijderen
  14. nee dit meen je niet,....ik ging me net opgeven Hennie, nou ja....je kan niet altijd krijgen wat je wilt....misschien is er wel een afvaller, mag ik dan op die reserve lijst?
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O wat jammer, had het erg leuk gevonden om je te ontmoeten!! We hebben erg veel enthousiaste reacties, dus misschien krijgt het een vervolg! Ik hou je op de hoogte. gr. Hennie

      Verwijderen
  15. Oeps, te laat! Wat jammer. Ik heb ooit in Schoonhoven op de middelbare school gezeten en ben daarna tig keer verhuisd. Ik had er graag nog eens een kijkje genomen. De winkel is iig ook leuk om eens te gaan kijken. Veel plezier jullie samen. Laat je nog even weten hoe het geweest is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zou het zeker leuk geweest zijn om eens in Schoonhoven rond te lopen. Maar een bezoek aan de winkel is zo ie zo een aanrader! Misschien krijgt dit een vervolg en natuurlijk komen er foto's op mijn blog! gr. Hennie

      Verwijderen
  16. Wat een leuk idee Hennie!
    Geen wonder dat alle plaatsjes zo vlug volzet waren :-)
    Veel plezier!!
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ann! Hoop dat jouw tassen workshop ook snel gevuld is. gr. Hennie

      Verwijderen
  17. leuk idee zeg!
    jammer dat ik te laat ben maar ik had geen tijd om de blogs te volgen!
    volgende keer beter!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk initiatief van jullie Henny. Het contact via blog en ig vind ik net zoals jij heel bijzonder. Fijn om zo wat van die gezichten achter al die fijne berichtjes te ontmoeten. Ik hoop dat jullie heel veel plezier met elkaar hebben gehad vandaag. Geniet van een mooi pinksterweekend!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook heel leuk!! Ik geniet inderdaad van de contacten via blog en instagram. Het is bijzonder om de mensen achter de blogs life te ontmoeten! Jij ook een heel fijn weekend! gr. Hennie

      Verwijderen