Pagina's

maandag 5 mei 2014

Leuks met lapjes

Vorige week ging ik weer aan de slag met een project uit het boek Leuks met lapjes van Arda Meijburg. Dit keer maakte ik het OV-kaartmapje voor oudste dochter. 


De binnenkant is bijna nog mooier dan de buitenkant. De stofjes aan de binnenkant komen uit mijn voorraad, paspel en de stof van de buitenkant kocht ik op het Stoffenspektakel.


Het mooie knoopje komt van een knopenkaartje, dat ik cadeau kreeg van oudste dochter voor mijn verjaardag. Op deze manier krijgt ze één zo'n mooi knoopje weer terug van mij.... 


Knopenkaartje is overigens gekocht bij Juffrouw Saartje in Gouda. Het label is een transferlabel en kun je ook terugvinden in het boekje Leuks met lapjes. 

16 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan in toffe restjes ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stofjes en dat knoopje, helemaal geweldig★★★

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt! Zo wordt reizen nog leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je met 'kleine lapjes' toch 'grote geschenkjes' kan maken :-)
    Weer een toppertje Hennie!

    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer gezellig uit!!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O smul, smelt... wat een prachtig mapje!
    Kan een onervaren naaister (ik) zoiets ook maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De werkbeschrijving staat duidelijk beschreven in het boekje, dus dat moet wel lukken. Ik zou dan wel de paspel, die ik extra toevoegde, laten vervallen. Succes!! gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Wat een leuk mapje heb je gemaakt zeg! Ik heb al op verschillende plaatsen gelezen over het boek. Misschien moet ik eens op onderzoek uitgaan en het ook aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super !!! ik heb het boekje ook, en mijn handen jeuken om er mee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet echt dat boekje aan gaan schaffen:).
    Heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Ik denk dat ik toch eens op zoek 'moet' naar dat boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stofjes en zo mooi en vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die heb je super leuk gemaakt! Dat knoopje... O-oh, wat schattig!

    BeantwoordenVerwijderen