Pagina's

maandag 12 mei 2014

vlaggenlijn per post

Een aantal weken terug heb ik deze vlaggenlijntjes gemaakt. Ik gebruikte weer de mallen van Buiten de Lijntjes zowel voor de envelop als de vlaggetjes. 


Dit is toch gezellige post? Het papier van de vlaggetjes kocht ik bij Atelier Annelies te Alphen aan den Rijn. De envelop maakte ik van een rol inpakpapier van de Hema. 


Op de labeltjes het woordje 'FEEST'. 


Aan de binnenkant van de envelop plakte ik voor de stevigheid een witte kaart. Op deze manier voorkom je beschadigingen tijdens het versturen. 


En natuurlijk ook nog op de achterkant van het label: lijntjespapier. Je moet toch ergens een leuke wens opschrijven voor de jarige??

Er zijn nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog. 

18 opmerkingen:

  1. Het is gewoon een feestje om deze post te krijgen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan zeg dit word echt een feestje!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk papier voor de vlaggenlijn ...
    leuk gedaan ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post! Ik word daar altijd vrolijk van! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk post! Daar word je vrolijk van! Groetjes lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke slinger! Leuk om cadeau te doen (en te krijgen natuurlijk).
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee. Leuk als felicitatiekaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart inderdaad, al een cadeautje op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijke slinger in vrolijke kleurtjes!
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Feestelijker kan bijna niet, heel mooi en zo vrolijk
    al die leuke kleurtjes bij elkaar.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Feestelijke boel zeg, leuk!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit weer ontzettend leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen