Pagina's

maandag 16 juni 2014

armbandjes van Chantal van HaakBrei-n

Op het blog van Chantal van HaakBrei-n kan je het patroontje vinden van deze leuke armbandjes.


Ik haakte er nu al een aantal en het is echt een leuk werkje!


Deze werd gehaakt op haaknaald 2,5 en sluit met een kraaltje van een ketting die ik vond bij een kringloop.


Dit armbandje haakte ik met haaknaald 1,5. De kraaltjes reeg ik eerst op de draad van de bol en daarna begon ik met haken. Telkens voordat ik sloot met de vaste haalde ik een kraaltje op en haakte hierom heen de vaste.

Ik ben er blij mee! Dank je wel Chantal, voor het delen van dit leuke patroontje. Kijk ook eens rond op haar blog, want het is echt de moeite waard!! 

Verder een welkom voor alle nieuwe volgers (zowel via Google als Bloglovin)! Gezellig, weet je welkom op mijn blog!

18 opmerkingen:

  1. dat ziet er erg leuk uit!! dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie, Wat een eer dat je mij vermeld op je blogje, echt super dank je wel.
    :-))
    Je armbandjes zijn echt heel erg mooi.
    X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. en nu allemaal armbandjes haken.... gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Ze zijn heel leuk. Mooi in combinatie met de kraaltjes.

    lieve groet,
    Betsy
    wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk deze kralenarmbandjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi!
    Vooral het fijntje met de kraaltjes spreekt me enorm aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn leuk, vrolijk en lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn erg leuk geworden ...
    Bedankt voor de tip ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk, ik vind ze leuker dan al die elastieken bandjes:)

    Fijne week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke en mooie bandjes!
    Bedankt voor de tip, ik sla het gelijk op...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt leuke armbandjes! Mijn moeder heeft ze nu ook gezien en wilt er ook een paar maken, lijken me leuke en snelle projectjes :) xx Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie armbandjes. Met die kralen en andere kleuren heeft het gelijk een andere look. Met dit patroon kun je makkelijk bij allerlei kleren bijpassende armbandjes maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je voor de tip. Mooi, vooral met die kralen er bij. Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze staan ook nog op mijn lijstje om te maken, die leuke armbandjes!

    BeantwoordenVerwijderen