Pagina's

zaterdag 21 juni 2014

Hartjesswap 2014 summeredition

Deze week verstuurde ik mijn aandeel in de hartjesswap 2014 summeredition. De hartjesswap wordt georganiseerd door Studio Zakka.


Dit keer gebruikte ik een klein canvasje van 10 bij 10 cm. Ik zocht in een oud kinderboek een zomerse afbeelding en prikte hier een hartje uit. 


Het borduur stramien vond ik op een rommelmarkt. Ik ben zelf echt weg van de kleur! Ik borduurde er een bloem op, het patroontje komt uit het mooie boekje Stitch by stitch van Petra Hoeksema.


Op de zijkant van het canvasje kwam het woord 'zomer'. Ik gebruikte hiervoor de lettertang van de Hema. 


Alles bij elkaar in folie met het uitgeprikte hartje als hanger aan het zakje. Lieve Studio Zakka, bedankt voor het organiseren van deze leuke hartjesswap!!

Er zijn weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

15 opmerkingen:

  1. Goh wat een leuke bijdrage, heel apart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk bedacht! Krea ;) En mooi blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, zal zeker in de smaak vallen bij de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gemaakt!! Helemaal mijn smaak! Daar zal een ander zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee, zo lief ook dat plaatje uit een oud boek.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk die hartjes swap, volgende x doe ik ook weer mee! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Allerlei leuke ideetjes gebruikt zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt!
    Degene die het krijgt boft maar!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig! alles wat u doet is zo mooi..echt een gave..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjonge, wat weer een ontzettend creatief idee. Leuk hoor, Hoe kom je elke keerweer op die leuke ideetjes.

    Liefs Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee om zo een mooi hart te maken en te swappen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit weer ontzettend leuk bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen