Pagina's

maandag 23 juni 2014

inhaken

...is echt leuk om te doen! Hier de foto's van mijn resultaat van de gezellige bloggers haakworkshop. Voor meer informatie kijk je even hier. Dit is het geworden:


 De onderkant verdient ook de aandacht:


Het mooie beugeltje werd aan het haakwerk vastgezet met nylon draad. 


Zo goed als onzichtbaar! Neem van mij aan: je draad door het oog van de naald krijgen is een hele klus...


Inmiddels ben ik al verder gegaan met een volgend projectje (daarover later meer...). Inhaken is echt super leuk!!

15 opmerkingen:

  1. Wat mooi!! Het lijkt mij nog een hele toer om het beugeltje er netjes aan vast te krijgen. Ik was afg. week ook met nylon-draad bezig, met kleine kraaltjes. Het gaat nu nog zonder, maar aan dit soort dingen merk ik dat er ooit een keer een leesbril zal komen. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat is nu juist mijn geheim: die heb ik al.... Keurig netjes verstopt in mijn brillenglazen.... gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Hennie ... dit vind ik zo romantisch mooi ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geworden! Echt prachtig! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik ben gisteren ook bij de workshop geweest (heel gezellig!), dus ben ook begonnen met zo'n beursje. Ik ga er zo verder mee. Erg leuk om te doen inderdaad. Een vraagje: ik heb wel nylondraad, maar ik krijg dat niet goed vastgeknoopt. Hoe heb jij 't afgehecht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een aantal steekjes op elkaar geplaatst en als extra versteviging de draad dan onder het steekje doorgehaald. Op die manier heb je ook een extra knoopje in je draad. Succes! gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Jouw beursje ziet er prachtig uit. Het resultaat van een supergezellige Meet & Greet workshop.
    Ik ben benieuwd naar jouw volgende project.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtig tasje gemaakt, Hennie! Heel netjes gehaakt ook! Ik vind die tasjes of beursjes met zo'n beugeltje altijd zo schattig.♥

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knap gemaakt, en ik zou willen dat er hier in de omgeving ook haakworkshops waren !! benieuwd naar je volgend inhaak project :-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kleurtjes ook dat mintgroen met roze!! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt dat je volgster geworden bent van mijn blog. Zelf maak je ook veel moois, ik ben jou volgster geworden! Veel knutsel-plezier.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen