Pagina's

zondag 8 juni 2014

Let's meet blogger haakworkshop

Wat was het leuk!! Samen met Lisanne van Draad en Praat organiseerde ik een workshop voor bloggers! De workshop werd gegeven bij het Wolcafé in Schoonhoven.  Een super locatie!! Kijk maar mee en geniet...


Geen workshop zonder lekkers. Geheel in stijl zorgde Lisanne via een bakker voor dit heerlijke kunstwerkje. 


Na het kiezen van de kleuren allemaal geconcentreerd aan de slag. Af en toe complete stilte, maar ook heerlijk gekletst natuurlijk! Niemand kreeg het project af, zo gezellig was het!


En ook Kreamade druk aan het werk, de foto linksboven kreeg ik door van Lisa-fleur van het blog Sailors and Sirens. Rechtsboven zie je mijn W.I.P. 


Zomaar even wat mooie plaatjes, rechtsboven zie je het voorbeeld tasje gehaakt door Lisanne. Het patroon van het mooie buideltje werd gemaakt en geschreven door Lisanne van Draad en Praat en het Wolcafé. Een hele klus, maar met een prachtig resultaat. 


En dan is alles afgelopen, veel te snel, kregen we ook nog leuke cadeautjes! Linksboven een leuke broche van Dorine van het blog Doortje Dartel. Daarnaast een mooi gehaakt uiltje op een echt takje van Linda van Linn Creatief. Linksonder een mooie hartjeshanger van Renee van het blog Van Renee. Wat een verwennerij!


Daarnaast was er ook nog een leuk gevulde goodie bag met hierin een bijdrage van Nominette, 101 woonideeën, Tirion Creatief en boekhandel Kamerbeek. 


Ook Lisanne en ik hebben nog een kleine bijdrage geleverd aan de goodie bag. Van Lisanne o.a. mooie draadjes/label/houten hertje en van mijzelf een huisje gemaakt van vilt en deken.

Allemaal enorm bedankt dat jullie er waren! Ik heb genoten!!

En natuurlijk ook een bedankje voor Het Wolcafé voor de gastvrijheid!!

22 opmerkingen:

  1. Supergezellig, mijn tasje is inmiddels klaar, echt net pas, hihi, was nog een hele klus.
    Morgen ga ik deze op de blog zetten, en hij is leuk geworden!
    Liefs Chantal
    De haakworkshop is zeker voor herhaling vatbaar ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels is het tasje bij mij ook klaar! Echt super leuk geworden! Jongste dochter wil er ook ééntje, dus ik kan nog even verder. Heb overigens ook zo'n bandje van jou gehaakt en die wil oudste dochter ook! gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Ziet er inderdaad heel gezellig uit. En superleuke cadootjes en goodies. Ook een prachtig tasje. Ga eens piepen bij de blogs die ik nog niet ken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe dat maar, kan je nog leuke blogs ontdekken! gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Was super leuk om te doen Hennie! Heel leuk om je verslag te lezen! Tot blogs... Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet eruit als een heel gezellige meeting! De WIP's zien we vast nog meer van terug op de verschillende blogs en wat een schattige kadootjes zijn er gemaakt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook gezellig! Genoten! gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Gezellige boel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige dag zo te zien, voor herhaling vatbaar dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was heel gezellig! Zo leuk om de dames achter de blogs te leren kennen! gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Hennie, super bedankt voor het organiseren van de gezellige middag! En tof dat ik erbij mocht zijn :) Echt leuk om elkaar zo te ontmoeten. Tot blogs!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Linda, fijn dat je erbij was! Inderdaad heel leuk om elkaar te ontmoeten! gr. Hennie

      Verwijderen
  8. Dat ziet er gezellig, leuk dus uit als genieten. Nu nog lekker nagenieten.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te lezen en zien dat het zo geslaagd was! Het ziet er allemaal fantastisch uit! De mooie cupcakes (die bolletjes wol er bovenop!☆), prachtige garens in prachtige kleuren en niet te vergeten het prachtige tasje! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hennie! Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog! Ik dacht ik reageer even hier want ik heb geen idee of je ook notificaties ontvangt als je geen wordpress gebruikt. Ik kan er maar niet over uitpraten hoe gezellig het afgelopen vrijdag was! En ook superleuk om de verschillende foto's en werkjes van iedereen te zien. Iedereen's verslagen van de dag zien er weer anders uit! Misschien tot een volgende keer! Groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er supergezellig uit zeg!
    En leuk om elkaar te ontmoeten! en nog wat geleerd ook!
    Die cupcake's zijn helemaal toppie!
    Leuk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat was het een super gezellige en geslaagde middag. Zo leuk om jou te ontmoeten. De tijd was gewoon tekort. Voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij heb jij het super naar je zin gehad. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er heel gezellig uit. Nu eentje in onze buurt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk initiatief en wat ziet het er gezellig uit! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen