Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

Super zonnige short

Gisteren maakte ik de super zonnige short af voor jongste dochter. 


Het patroon vond ik op het blog van Ikke = mooi, kijk maar even hier.


Echt leuk om te maken! Aangezien de maat nog een beetje aan de grote kant is voor jongste dochter, heb ik de hele tailleband voorzien van elastiek. Het model wordt hierdoor wel iets anders, maar niet minder leuk. Ikke = mooi, dank je wel voor het delen van dit patroon!

Vandaag is het dan zover: de Let's meet bloggers haakworkshop! Ik heb er zin in!! Verslag volgt.... Geniet van jullie weekend!

10 opmerkingen:

  1. Laat de zomer maar beginnen ...
    Een coole short ...
    Veel plezier met de bijeenkomst ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de zomer maar komen...lekker fleurig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en heerlijk zonnig. Ideaal voor komend weekend! Geniet ervan.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige short. Dat heb je mooi gemaakt.
    daar gaat ze deze zomer van kunnen genieten.
    en dat kan ze vandaag al doen.
    geniet van je weekend.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk broekje, je dochter kan het de komende dagen gelijk dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was de Meet & Greet gisteren onwijs gezellig. Leuk dat jij dit samen met Lisanne hebt georganiseerd. Echt leuk om met al die creatievelingen samen aan de slag te gaan. Dit vraagt zeker nog eens om een vervolg.
    Zodra mijn beursje af is, maak ik er een berichtje over.

    Fijne Pinsterdagen en wie weet tot een volgende keer,

    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat was het leuk hè Margaret! Ik heb ervan genoten!!! Echt leuk om elkaar zo life te ontmoeten. Ik zie je beursje wel verschijnen op je blog! gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Hennie, wat een gezellige middag heb je met Lisanne georganiseerd, super goed idee om elkaar wat beter te leren kennen, ik heb vanmorgen nog even tijd gehad om verder te haken maarrr... het etui-tje is nog niet af, zodra ik hem klaar heb zie je het resultaat op mijn blog. Dank je wel, X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook heel gezellig en heb echt genoten van deze middag!! Hier ook druk bezig met verder haken, resultaat volgt nog! gr. Hennie

      Verwijderen
  8. Graag gedaan het delen, heel veel plezier en dat het vaak met mooi weer gedragen kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen