Pagina's

donderdag 12 juni 2014

zomaar

...kocht ik afgelopen vrijdag tijdens de gezellige bloggers haakworkshop zo'n mooie bol:


Het is een bol Limited by, alleen verkrijgbaar bij Het Wolcafé, kijk hier maar even voor de verdere informatie.


Het patroon van een mooie omslagdoek, waar je precies één zo'n bol voor nodig hebt, krijg je er gratis bij. Nu is mijn voornemen om deze bol te laten liggen voor de zomervakantie. Lijkt mij een heerlijk project om mee te nemen. Of het me gaat lukken???

9 opmerkingen:

  1. Dit zal fijn zijn met dit mooie garen ...
    Lekker ontspannen haken ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd...de kleuren zijn gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook staan zwijmelen bij die prachtige bollen... Niet gekocht, maar als ik het zo zie ga ik vast nog een keer shoppen bij Wolcafé, ze zijn prachtig die bollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren heb je gekozen, ik had ook het voornemen om hem mee te nemen op vakantie ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een stralend mooie bol die jij vrijdag bij Wolcafé kocht. Dat wordt vast een prachtige sjaal. Knap als je de bol tot de vakantie kunt laten liggen.
    Ik zou het niet kunnen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren ben heel benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kleurverloop zit er in die bollen! Ik kocht er één op de crea beurs.Het patroon is Hét bekende patroon toch...iig heel veel haakplezier. Het eindresultaat is de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige bol! Lijkt me heel moeilijk om zo lang te laten liggen. succes met wachten!

    BeantwoordenVerwijderen