Pagina's

woensdag 18 juni 2014

zomaar

... kreeg ik vorige week iets leuks in de brievenbus! Mijn eigen label! De labels zijn gemaakt door Nominette, klik hier maar even voor alle info.


En ja, als je dit in handen hebt, dan wil je aan de slag toch? Wel 100 labels!


Via een oproepje op Instagram kreeg ik van een lieve medeblogster het patroon van een topje. 


Ik maakte er twee voor jongste dochter. Het is heel apart om te zien wat zo'n mooi label doet met je kledingstuk. Het is gewoon af!!


Kortom: zomaar blij met deze mooie labels!

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad heel professioneel uit! mooi topje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eigen label, hoe leuk is dat???!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik je de hand schudden?! Ik kreeg ze ook vorige week binnen van Nominette...helemaal blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé wat leuk Angeline! Jij hebt geen blog of zo toch? Anders zou ik ze best even willen zien. gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Je eigen label, hoe stoer is dat???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn ze geworden! Mooi, die rimpeltjes. Ze maken ze net wat sierlijker. Dat gekleurde biesje maakt die onderste lekker fleurig. En inderdaad, het label maakt het af! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij toch handig. Met zo'n labels zullen de handen zeker jeuken om iets te maken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch je eigen label ...
    Precies of je hebt je eigen mode huis ... succes!
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, vooral dat kleurrijke biesje langs het topje. En de labels natuurlijk! Want, zoals je zelf al zegt: de labels maken een mooi kledingstuk of andere zelfgemaakte spullen helemaal af. Dat vinden wij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, nu ziet het er helemaal professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super!!! Ik zat er laatst ook al aan te denken labels te laten drukken... Maar 100 stuks schrikt me nog een beetje af, haha. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen