Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

La Maison Victor

Wat is dit een mooi blad! Zo ie zo natuurlijk leuk om er iets uit te maken, maar ook heerlijk om lekker door te kijken. Echt genieten van de mooie foto's!


Ik maakte als eerste kledingstuk uit het tijdschrift de Sunny pants. De patronen zijn duidelijk met een goede beschrijving. Voor mij is de pasvorm prima!


De mooie stof bestelde ik bij Sew Natural, kijk maar even hier. Het is een prachtige soepel vallende stof. Ik ben zelf echt weg van het motief!


Uiteindelijk is de stof wel iets te dun voor de broek. Hierboven zie je de zakken er ook doorschemeren. Dit mag voor mij de pret niet drukken: in de vakantie draag ik de broek met een lang hemdje of t-shirt. Daarna heb ik gewoon een hele mooie pyjamabroek...


Ook dit kledingstuk werd weer voorzien van zo'n mooi label van Nominette, kijk hier maar even hoe jij zelf zo'n label kan bestellen. 

Al met al word ik blij van mijn Sunny pants!!

19 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, zeg! Dat is zeker een zonnige broek! :-)
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg!! Het blad is super, vind ik ook! Ik wilde de broek ook maken heb alleen nog geen goed stofje er voor gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de juiste stof vinden is echt lastig! Op de één of andere manier worden de echt leuke printjes gewoon nog niet verkocht in de winkels. Als iemand een tip heeft? gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Lekker luchtige broek, hij is leuk!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal met je eens, een heerlijk blad! En een superleuk stofje heb je gebruikt voor de broek. Ga gauw eens kijken in die shop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is de moeite waard om eens lekker rond te kijken! Mooie stoffen met mooie prints. gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Het is een hele mooie broek geworden! Leuk :-)
    Een fijne vakantie voor binnenkort!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne zonnige broek! Superleuk stofje voor uitgekozen.
    Ik lees overal over la maison victor en ben inmiddels heel nieuwsgierig naar dat tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een heel mooi tijdschrift. Zo ie zo al een heerlijk blad puur voor de 'heb'. gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Lekkere luchtige broek in en zonnig stofje. Ik ga dat blad ook eens bekijken...hoor er zoveel verhalen over. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker eens doen! Er staan ook bijv. super mooie jurkjes in! gr. Hennie

      Verwijderen
  8. Je broek is echt mooi geworden. Ik hoor iedereen over dat blad opeens....ik moet zeker eens gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke broek geworden en een prachtig stofje!
    Lijkt me heerlijk als je zoiets zò maar kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooi vrolijk stofje gekozen.Ik heb er ondertussen al 2 gemaakt,ze zijn zalig om te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat zie je zo dat het stofje lekker zit. Mooi gemaakt, met eigen label nog wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb er al meer over gelezen de sunny pants. Hij ziet er fantastisch uit en de broek lijkt me ook heerlijk te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Henny,

    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog! Je broek is erg mooi geworden! Ik heb het tijdschrift bij ons ook zien liggen, maar er eigenlijk nog niet in gekeken. Toch maar eens doen :-)

    Jij ook een fijne zomervakantie!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook ontzettend fan van La maison Victor, een top tijdschrift! Leuke broek heb je eruit gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh jaah ik heb dit blogje van jou al eens gezien, superleuk stofje, ik moet nog op pad voor stof. Ik vind het helemaal leuk de naailes cursus, nog een hobby erbij, uhum! Vandaag eens wat wol opgeruimd om aan een goed doel te geven. Ik heb ooit zo ontzettend veel gekregen van een overleden dame, die wol krijg ik in 30 jaar nog niet op. Nu plaats gemaakt voor stofjes, hihi. Fijn weekend X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen