Pagina's

maandag 14 juli 2014

lapjes

Dit weekend had ik zin in een klein naai project. Eerst maar eens even bladeren in het boek Leuks met lapjes van Ard's-catch22. Vervolgens zoeken in de stapel met stofjes en een keuze maken. Dat laatste vind ik nog het lastigste, want er zijn zoveel mogelijkheden!


Uiteindelijk ging ik aan de slag met een stukje reststof van Silly Old Suitcase, een gekochte lap en een oude gekregen stof. Tijdens het maken kwam er nog wel het e.e.a. bij aan paspelband enzo....


Ik maakte een klein etuitje waarin ik alleen mijn bankpas mee kan meenemen met evt. wat kleingeld. 


Aan de binnenkant kwam de oude gekregen stof. 


Op de achterkant maakte ik een applicatie van de druppel uit het boekje van Arda Meijburg. Ik gebruikte hiervoor de druppel in de originele maat, zoals deze ook in het boekje staat (dus niet vergroot).


Verder werd natuurlijk ook mijn eigen label van Nominette in dit project verwerkt. 

Erg leuk om zo'n klein snel-klaar-iets te maken! 

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en ook nog eens heel handig etuitje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het etui ziet er zo perfect uit ... mooi gedaan ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg handig en het ziet er heel erg mooi uit!
    Het wel eens leuk om een klein projectje tussen door te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh ik kwijl altijd bij het zien van al dat moois dat je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een handig etuitje.
    Leuk gemaakt van de mooie lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik hou wel van die kleine projectjes, snel klaar-snel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig, dan hoef je niet altijd een tas mee. Leuke stofjes.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amai, dat is zo mooi gelukt, en zo fijn afgewerkt. Snap alleen niet dat het een "snel klaar" projectje is. Ben jij effe handig. Ik zou daar een hele dag over doen.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi zeg!!! Het lijkt een tijdrovend klusje, het ziet er echt perfect uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Instagram even hierheen gesurfd en gelijk hier ook maar volger geworden:-) Wat een superleuk (én handig) etuitje is het geworden! Grtzz..Maddy (maakhetff)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry voor het gerommel hierboven...hahaha...dacht dat de reactie niet geplaatst was, kreeg een error en toen stond hij er ineens twee keer :-)

      Verwijderen
  11. Super leuk weer wat je hebt gemaakt, ben wel een beetje jaloers hoe snel jij iets maakt op de naaimachine. X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en ook heel handig!! Lekker retro!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kleuren zijn mooi. lekker zomers en fleurig en het etuitje
    lijkt me erg handig!
    Leuk wat je allemaal met lapjes kan maken...moet het boekje er ook maar meer even bij pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig tasje,altijd handig! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zo'n klein zakje/tasje.Ik heb er vandaag ook eentje gemaakt,die past bij een handtas die ik aan het maken ben voor mijn zus die maandag jarig is.Kan er nog niets van op mijn blog zetten omdat ze daar mee leest ....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe toevallig, ik maakte vandaag ook iets uit het boekje :-) Je maakte een hele mooie keuze van stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful job!! Love the fabric! Thank you for linking up with the Handmade Café Link Party.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Какой интересный! Отлично получилось! Спасибо за участие в проекте Рукодельное кафе!

    BeantwoordenVerwijderen