Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

post vol post

Echt enorm verwend werd ik in de afgelopen weken! Verschillende keren viel er een leuke envelop op de deurmat. Hier even allemaal op een rijtje:


Er kwam een mooi gevulde envelop binnen van Stof with Love. Het stoffen label vind ik echt geweldig, die afbeelding....


Een envelop van Swiid-Swiet met daarin een sleutelhanger, armband en ook zomaar een stapeltje bladzijden uit een oud woordenboek. Daar hou ik van!


De give-away van Linn Creatief met mooie gehaakte spulletjes, maar ook echte zelfgemaakte stempels! 


De ketting van Curly Creative in hele mooie kleuren. Zo knap gemaakt!


Tot slot kreeg ik via de Hartjesswap Summeredition 2014 een slinger in de brievenbus van Manon. Zij heeft geen blog, dus ik kan even geen link plaatsen. Wil je zien, wat ik verstuurde met de Hartjesswap, kijk dan even hier

Enorm bedankt allemaal voor alle mooie spulletjes die ik kreeg! 

15 opmerkingen:

  1. Fijn als je al die leuke spulletjes krijgt ...
    Geniet er alvast van ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal! Veel plezier van al moois dat op jou deurmat viel!

    Groetjes Joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes vielen er door je brievenbus, Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bofferd ben jij met zulke leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een feestpost!!!!! Daar word je toch helemaal blij van!!! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke post allemaal, daar word je blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verwenpost is om vrolijk van te worden en dat ben jij zeker wel!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, heerlijk!!
    Zo is het telkens een verrassing als je de post uit de bus vist....
    Je hebt leuke dingetjes gekregen zeg!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk om post te ontvangen, maar zeker ook leuk om post te versturen!
    Leuke ketting ook Hennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne verwennerij! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De envelop is aangekomen zie ik.
    En nog veel meer leuks! Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb jij leuke post ontvangen zeg!!! Waren het give aways of 'gewoon' swaps'??
    Post blijft leuk...al is het maar een kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meeste waren give-aways, 1 swap en 1 zomaar post. Ik viel gewoon even een aantal keertjes in de prijzen! Aangezien ik er nog niet eerder aan toekwam om het op m'n blog te zetten, dit keer dus alles in 1 keer! gr. Hennie

      Verwijderen
  14. wat een super leuke spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen