Pagina's

woensdag 9 juli 2014

zomaar

...maakte ik gisteren namens mijn vader gezellige bedank cadeautjes. 


Ik gebruikte hiervoor de witte papieren boterhamzakjes van de Jumbo (moet nodig weer bijkopen, ben nl. bijna door de voorraad heen).


De letters werden gestempeld met de stempels van Hema.


De bloemenhangers ponsde ik uit oude ansichtkaarten. Zelfs van die hele 'tuttige' ansichtkaarten kan je nog iets leuks maken! Kijk maar eens rond op een rommelmarkt en koop eens een stapeltje. Is de voorkant niet mooi, dan ontdek je op de achterkant nogal eens zo'n mooi oud handschrift of een oude postzegel of een oude poststempel. 


Zomaar iets moois gemaakt van iets ouds. 

Mijn vader is overigens ook heel oud: hij werd gisteren 98 jaar...

20 opmerkingen:

  1. Ziet er weer heel gezellig en mooi uit ...
    Eenvoud met klasse ...
    Leuk gedaan met die oude ansichtkaarten ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt en gefeliciteerd met je vader...98!
    Wat een gezegende leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt van iets heel eenvoudigs iets heel moois gemaakt!
    Nog gefeliciteerd met je vader hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij gezegend om nog een vader te hebben!! En wat een leeftijd heeft hij. Mooie bedankjes gemaakt!.......en nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk idee! het ziet er echt prachtig uit!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuk idee!
    Gefeliciteerd met je vader! Wat een mooie leeftijd!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zeg!
    Zal je vader ook wel leuk gevonden hebben met zo'n crea dochter!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan weer! En een opdracht voor je vader is wel extra speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze ga ik zeker eens namaken! Gefeliciteerd met je vader, op naar de 100.

    Groeten van an Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Va harte gefeliciteerd met je vader! De zakjes zijn weer enorm leuk geworden! Ik geloof dat ik ook maar eens op jacht moet bij de jumbo. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je vader en wat zien de bedankjes er leuk uit! Wat een idee die papieren boterhamzakjes! Ik kende ze niet en koop altikd online papieren zakjes! Dus hup vd week even bij onze Jumbo langs. ...

    Liefs Joelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben je waarschijnlijk ook iets minder geld kwijt aan de papieren zakjes.... gr. Hennie

      Verwijderen
  13. Gefeliciteerd met je vader! De zakjes zijn echt heel erg mooi geworden!1

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh wat leuk! Ik ga het onthouden die papieren broodzakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je vader, wat een hoge leeftijd!
    Erg leuk die zakjes, ik zal ook eens kijken bij de Jumbo. Bedankt!

    Gr. Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hennie, Leuk om die oude ansichtkaarten te zien herleven. Weer leuk bezig geweest!! Gefeliciteerd met je vader. Wat bijzonder dat hij zo oud mag worden. Groetjes, Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend leuk bedacht weer! En je vader 98. Wauw. Willen we dat allemaal niet? Nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb je blog vandaag pas ontdekt maar ik heb me direct volger via bloglovin gemaakt.Zo leuke ideeën heb ik al gezien!Kom je ook eens op mijn blogje kijken?
    ikmaakhetzelf.blogspot.be Ik doe hele andere dingen dan jij maar wie weet kunnen we nog van elkaar leren of tips krijgen/geven?!

    BeantwoordenVerwijderen