Pagina's

maandag 1 september 2014

de vakantie

...wat ging het snel! Zes weken zijn zo voorbij!! Deze week gaat alles starten, dus je kunt van mij ook weer berichtjes verwachten op mijn blog! Allereerst een kijkje in ons vakantie-album:


De eerste 2 weken was deze mooie safaritent ons thuis: genieten in de bergen op deze camping. Stel je voor: je zit bij je tent of je ligt lekker in een hangmat en je hoort op de achtergrond het geluid van een waterval... Kan het beter? Dat was ons plekje!


We maakten wandelingen in de omgeving met echte wandelschoenen aan. Soms zelfs 's morgens direct om 8 uur, dat waren de mooiste! 


We genoten van de zon, de zee en het strand.


De derde week van de vakantie brachten wij door bij camping La Mouline.  We verbleven hier in een bergerie, kijk op de site maar eens voor extra info. Houd je van een bijzondere accommodatie op een kleinschalige camping (nederlandse eigenaren), dan is dit wel een aanrader!


En nu zijn we weer thuis: terug naar de regelmaat van een normale week. De kinderen zijn nog 1 dagje vrij vandaag, dus nog heel even relaxen!

Er zijn nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog.

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige plekjes! Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben, sterkte met alles weer opstarten.
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Christel, toch altijd weer wennen: dat opstarten... gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Zo te zien hebben jullie een fijne vakantie gehad. Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht ( zo even tijdens werktijd) ff spieken op mijn blog of er nog nieuwe blogjes zijn van de blogs die ik volg, en jij viel natuurlijk meteen op na zes weken blogstilte! Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad, welkom terug in blogland en tot blogs! X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Chantal! Het is wel gezellig om weer terug te zijn! gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Een prachtige locatie ...
    Fijn om te lezen dat je vakantie heerlijk was ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige locatie, zo midden in de natuur. En heerlijk zo'n grote tent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een mooie vakantiefoto's. Zijn de eigenaren van het laatste adres een keer met hun camping op televisie geweest?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker. Bedoel je dan bij 'Ik vertrek' of zo? gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Wat hebben jullie een heerlijke vakantie gehad!!
    Maar terug naar het ritme van elke dag vind ik zelf ook wel weer fijn...
    Hier heeft puberzoon nog een dag (geloof ik, want ik dacht eigenlijk dat hij morgen -eindelijk- zou starten) en dan zit alles weer op school en naar het werk!
    Kan ik m'n gewone dingetjes ook weer doen (en niet doen....;-)...)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het gewone ritme is ook weer fijn! Deze week is onze oudste nog thuis, maar volgende week is het huis dan echt leeg... gr. Hennie

      Verwijderen
  8. Toffe foto's van een leuke vakantie voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vakantie was dit, leuk dat je er weer bent hoor!!!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor! En heb je ook nog dingen aangeschaft om later mee te werken? Ik val in Frankrijk vaak voor stofjes en kant en enzo....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben in de Emmaüs winkels nog wel geslaagd ja! Komt nog op m'n blog. gr. Hennie

      Verwijderen
  11. Welkom terug en fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. de tent ziet er prachtig uit, alhoewel tent, het is bijna een huis :-). Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er prachtig uit, zowel de tenten als de omgeving. Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.

    Succes met het opstarten van alles. Hier zijn ze alweer voor de derde week naar school en al was de vakantie fijn, het ritme bevalt me toch ook wel weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vakantie zullen jullie gehad hebben, ziet er erg leuk uit!

    Gr. Nellie

    BeantwoordenVerwijderen