Pagina's

maandag 8 september 2014

fietsbel

Op het blog van Jip by Jan zag ik voor het eerst zo'n hele leuke omhaakte fietsbel. Die ging in mijn hoofd op de to-do-list (die lijstjes hebben jullie vast ook...). In de vakantie ging ik met het ideetje aan de slag. 


Ik schroefde de bel van mijn fiets, zodat ik telkens even kon passen en meten. Voor het patroon gebruikte ik de eerste 3 toeren van de tashangers uit het boek Kleurrijke cadeautjes haken. Vervolgens ben ik gewoon maar verder gaan haken en proberen tot ik een passend hoesje had voor de fietsbel. 


Ik word zelf elke dag nog weer blij van deze hippe fietsbel. De bel ding-dongt wel iets minder helder, maar er komt nog genoeg geluid uit. 


Er is ook weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog. 

21 opmerkingen:

  1. Het fietsen kan er maar leuker op worden ...
    Heel tof gedaan met mooie kleurtjes ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk gedaan,heel mooi geworden!
    Zo word fietsen nog leuker!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt, geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bel! Zo ben je inderdaad erg hip. Op mijn nieuwe fiets zit de bel in het handvat.. helaas ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gih, je zult het maar verzinnen. Erg leuk en mooi uitgevoerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk! Dat is nog eens een vrolijke bel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke bel! Echt heel gezellig! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ga je voor je plezier fietsen...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk! Schrijf ik nou ook maar op mijn to-do-list ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig he, op je fiets? Ik heb er ook nog elke keer lol van. Wel slim van je om de bel er af te schroeven. Dat had mij vele keren heen en weer lopen (en een paar toeren uithalen...) gescheeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Veel plezier ervan! Zo jammer dat er niet zo'n hoesje om mijn fietsbel kan...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaaa, dit is een leuke bel, fantastisch! X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk!! Ga ik ook doen voor mijn nieuwe fiets (die komt als het goed is eind van de maand)!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hip! Nu maar niet in de regen fietsen...leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij mij staat hij ook opgeslagen op mijn 'hardenschrijf' ik vind hem ook erg leuk! Helemaal hip zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuk gemaakt, staat erg gezellig op je fiets!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zei het al op Instagram, ik ben fan van jou fietsbel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, maakt het fietsen ook vast gezelliger. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen