Pagina's

vrijdag 26 september 2014

geld

... stond op het verlanglijstje van een vriend van jongste zoon. Dat betekende toch weer nadenken over een leuke verpakking!


Beetje vervelend, dat deze dingen bij mij altijd op het laatste moment in elkaar geknutseld worden! Opeens weet ik dan wat het moet worden. 


Met behulp van de houten mal van Buiten de Lijntjes maakte ik een geldzakje. Ik gebruikte hiervoor een oude atlas. Deze atlas kocht ik twee keer op verschillende rommelmarkten en ééntje daarvan mag dus wel verknipt worden.


Samen met een klein extraatje heb ik het geldzakje weer verpakt in een papieren boterhamzakje van de Jumbo. Niet te bont, want het is wel voor een jongen! Stempel en sticker: Hema. 

Geniet van jullie weekend!

8 opmerkingen:

  1. Leuk idee met zo'n atlas! Koop je die broodzakken per 10ofzo bij de Jumbo? Wij hebben sinds kort een Jumbo in de buurt, toch eens kijken want je doet er leuke dingen mee.
    Groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Christel, die broodzakken koop je in een verpakking van 60 stuks. De prijs is 1,41 (gisteren zelf weer nieuwe gekocht, dus vandaar...) gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Erg leuk weer! De houten mal gaat op mijn verlanglijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een oude atlas kun je zoveel leuke dingen doen, envelopje, vlaggetjes etc. Ik heb die mal ook, makkelijk he? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n mal heb ik nog nooit gezien, grappig en handig lijkt me.
    Mooi pakketje zo met een oude atlas, dat heeft echt iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Hennie, dat ziet er weer erg leuk uit! Had net mijn moeder aan de telefoon, zegt ze kijk jij weleens op de blog van Kreamade! Heel toevallig volgen jullie elkaar op Instagram (liefde voor quilts), wat een kleine wereld hé ;-). Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk!
    Vind het altijd leuk om een cadeautje "leuk" te verpakken. Zo is geld iig niet saai.

    BeantwoordenVerwijderen