Pagina's

maandag 22 september 2014

slingers op vakantie

In de vakantie heb ik voor het eerst gehaakt in de auto! Het lukte, ik werd niet misselijk op de Franse snelwegen. Wel zo prettig om iets om handen te hebben tijdens zo'n lange autorit. 


Als eerste haakte ik deze leuke vlaggenslinger. Het patroon komt van het blog van Roest haakt . Thuis had ik al een start gemaakt en bij aankomst op het eerste vakantieadres kon de slinger opgehangen worden. 


Weer thuis gekomen hebben de vlaggetjes een plekje gevonden op de slaapkamer van oudste dochter. 


Onderweg naar het tweede vakantieadres haakte ik de slinger van Silly old Suitcase. Fleurige bloemen in mooie kleurtjes! Bijna het eerste wat ik deed bij aankomst, was het ophangen van deze slinger. 


Beide slingers zijn eenvoudig en leuk om te haken. Dus zoek je nog een tussendoor projectje, klik dan even op de link naar de beide blogs en maak jouw eigen slinger!

Er zijn weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog! 

13 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Hennie! Op dit moment ligt bij mij eigenlijk alles stil. Ik haak niet, brei niet, lees niet...wat doe ik wel?! Ik heb er even geen rust en energie voor.
    Krijg komende weken nieuwe keuken en de voorbereidingen nemen ook tijd is beslag...dat zal het zijn ;) Ik hoop snel ook weer een berichtje te plaatsen! Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee toffe slingers in gezellige kleurtjes ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke boel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, daar word je vrolijk van!!! Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig, leuke slingers!! Ik heb ook altijd haakwerk bij mij in de auto.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk zo,n vlaggenlijn,ik hoor dat er dat meer doen haken in de auto!
    Die bloemenslinger is prachtig geworden zeg!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor om zo het vakantieadres meteen op te fleuren! Met de vlaggetjes ben ik voorzichtig bezig, de bloemen zijn nog een brug te ver.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig werkje voor in de auto.Vrolijk al die slingertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, ze zijn alle 2 zo vrolijk en lief! Tof dat je telkens bij aankomst iets nieuws gehaakt kan ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk! Ik kan helaas niet haken in de auto. Ik word er snel misselijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja... zo'n slingertje hoort natuurlijk ook bij de vakantie. feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellige slingertjes heb je gemaakt!! Ik haak ook altijd onderweg bij lange autoritten, gaat de tijd lekker snel :-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook heel erg slingerverslingerd!

    Mooie vrolijke guirlandes heb je gemaakt, en inderdaad de lange autoritten gaan zo veel en veel sneller!

    BeantwoordenVerwijderen