Pagina's

maandag 29 september 2014

thuis

Af en toe vind ik het leuk om te werken met kleine canvasjes van 10 bij 10 centimeter. Voor de zomervakantie maakte ik deze:


Ik gebruikte een oud zakdoekje met mooi borduursel, ooit eens gevonden op een rommelmarkt of bij een kringloopwinkel. 


De knopen komen uit een oude knopendoos, ook weer gevonden bij de kringloop.


Voor de stempels gebruikte ik de leuke letterstempels van de Hema. Het canvasje staat gezellig op de rand van de spiegel: thuis! 

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk gezellig een klein borduurwerkje ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijft leuk zo'n canvas schilderijtje!
    Leuk gedaan!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi stilleven zo, wat leuk om een oud zakdoekje te gebruiken!
    De stempels blijven leuk.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan, ziet er zo gezellig uit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig hoor! Leuke stempeltjes van de Hema.
    En knopen: kun je nooit genoeg van hebben! Zijn altijd leuk om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Leuk om verschillende 'technieken' zo te combineren. Erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kunstwerkje, ik vind het echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik raak hierdoor geïnspireerd! Mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief, en altijd leuk borduurtjes, hihi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen