Pagina's

donderdag 25 september 2014

zomaar

... was ik gisteren met een vriendin in een pluktuin. Jawel, we hebben gewoon in de regen bloemen geplukt! Ondanks dat het al laat in het seizoen is, hebben we beiden een prachtige bos kunnen vormen. 


Met zo'n mand aan je arm rondlopen, is natuurlijk al een feestje op zich!


Je ziet het: al volop herfst in de pluktuin! Tussen de bloemen staan ronde bordjes met daarop teksten. Ik heb ze niet allemaal gelezen (het regende, weet je nog), maar deze wil ik toch met jullie delen:


Op de tafel buiten lag allerlei materiaal klaar voor een mooi bloemstuk:


Natuurlijk is een bezoek aan een pluktuin niet compleet zonder een lekker kopje koffie!


Met suiker uit een mooi nostalgisch/vintage suikerpotje. 


Thuis gekomen heb ik de bloemen in een glazen vaas in een oud verfblik gezet. Het verfblik kocht ik ooit bij de kringloop. 


Mooi toch? Nog even van dichtbij...


O ja, ik zag nog een leuk iets op de agenda staan bij pluktuin De Sfeerstal, kijk maar even goed:


Kerstfair op vrijdag 12 december! Leuk! Ik zet deze datum wel in mijn agenda... Kijk hier maar even op de site voor alle info. 

Er zijn weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk gezellig ... een mooie bos vers geplukte bloemen ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bos bloemen heb je geplukt! Het lijkt me heerlijk om rond te lopen in zo'n tuin. En de tekst is ook ontzettend mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo je eigen bloemen te mogen plukken in zo'n inspirerende omgeving, dan deert de regen ook niet.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boeket, ik word er helemaal vrolijk van...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijn en sfeervol uitje en je hebt er een prachtig boeket aan overgehouden! Mooi gedicht!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi boeket! Mooi ook in die emmer!

    BeantwoordenVerwijderen