Pagina's

maandag 13 oktober 2014

action

Heel vaak kom ik er niet (bij de Action), maar deze had ik al eventjes in huis liggen. Ze worden ook regelmatig gebruikt: hele leuke servetten!


Zaterdag vierden wij het feestje voor jongste zoon. Gezellig naar het zwembad en gourmetten. 


Als kleinigheidje om mee te nemen naar huis kregen de jongens een pakje suikervrije kauwgom. 


De servet had ik er simpel om heen gerold en vastgezet met washitape. Ook leuk als je iemand geld cadeau wilt geven... 

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik ga niet naar de Action, maar alleen omdat ik er dan met volle boodschappentassen naar buiten kom....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Anne-Co, daarom kom ik er zelf ook niet al te vaak.. gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Tof idee ... je moet het maar bedenken ...
    Altijd maak jij er een leuk feestje van ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof verpakt!En ja inderdaad als je naar de Action gaat kom je altijd met meer naar huis dan je nodig had.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee! Deze ga ik zeker onthouden. Ik kom ook niet te vaak bij de action...ja, ik heb hetzelfde probleem hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig idee! Die servetten zijn echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Zo zijn de kauwgoms nog meer waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Creatief!! Ziet er heel leuk uit.

    Gr. Nellie

    BeantwoordenVerwijderen