Pagina's

maandag 27 oktober 2014

back to school

Ja ja, het weekje vakantie zit er weer op! Vandaag: back to school! Ik maakte twee jurkjes voor jongste dochter. 


De beschrijving van dit super simpele jurkje kun je terugvinden op het blog van Elske Leenstra en heet ook de back-to-school dress . Ik hou hier wel van, zo'n snel resultaat project. 


De jurkjes werden weer compleet gemaakt met het mooie label van Nominette. Ik maakte één jurkje met korte en één met lange mouw. 


Als leuk detail: de gehaakte jojo uit het boek Puur haken van CreJJtion. Op de foto hieronder zie je de kleuren van de jurk overigens beter! 


De knopen haalde ik uit de knopendoos van de kringloop. Nu met twee nieuwe jurken in de kledingkast weer terug in het ritme van de schoolweken... Zal best wennen zijn! 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jurkjes, mooi met de knoop-details en labels! Vooral de bovenste combi vind ik heel mooi, lekker retro!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke jurkjes!! Super mooi gedaan!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige jurkjes.
    die knoop past er perfect bij, geeft een retro gevoel
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige jurken in leuke herfstkleuren ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hier is vandaag de herfstvakantie begonnen!Leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke jurken zijn dit geworden, heerlijk voor de komende periode.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jurkjes! Hip de herfst in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige jurkjes! Heerlijk om te dragen. En je gaat als een speer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke jurkjes!!
    Ga ik zeker eens maken. Mooi project om toch eindelijk eens iets te maken met tricot..

    BeantwoordenVerwijderen