Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

jojo slinger

Zoals ik ook al in dit berichtje liet zien, ben ik echt weg van de gehaakte jojo's uit het boek Puur haken van CrejjtionOverigens super leuk om al jullie reacties te lezen op de vorige post over de jojo'S! Ik haakte verder voor een slinger.


Ik gebruikte hiervoor een bolletje haakgaren wat ik vond bij een kringloop in Frankrijk. Ook voegde ik zilverkleurige jojo's toe. De jojo's zijn gehaakt met haaknaald 2,5 en zijn hierdoor een stukje kleiner geworden. 


Verder heb ik ze gewoon aan een draad geregen en niet aan elkaar vastgehaakt. 


Leuke slinger toch? Inmiddels ben ik al aan een volgende bezig... 

14 opmerkingen:

  1. Past decoratief zo gezellig mooi in je interieur ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dat grijs met zilver en dan het zwart witte draad!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is onwijs mooi! Leuk bedacht zeg, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt tof en snel klaar denk ik.Doe maar verder zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie slinger, vind je 'oude' kast ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die kast is heel oud!! Het was voorheen een kledingkast met van die houten knoppenrekken er in. gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Heel leuk! De kleuren maken het bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele decoratieve slinger, en mooi in deze kleurtjes, de winter komt er weer aan dus de gezelligheid kan binnengehaald worden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! Leuk idee ook voor de kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen