Pagina's

vrijdag 17 oktober 2014

post en instagram

Post is zo leuk om te krijgen! Via Instagram kreeg ik alweer heel wat weekjes geleden mooie post van @gittepetit.  


Ik kon er dit hartje mee maken, het ligt nu gezellig bij wat herfstspulletjes in een houten bak. 


Dit zat allemaal verstopt in deze leuke kaart. Meer weten, kijk dan op Instagram op #liefsvanvalentijntjes. 


Verder werd ik enorm verwend door Webwolletje.nl !! Aangezien ik de vierhonderd volgers bereikte op Instagram, stuurde zij mij dit mooie pakket. Met twee hele mooie scheepjeswol Stonewashed bollen, patroonbladen en zo'n heerlijke haaknaald. Nummer 3 om precies te zijn, deze ontbrak nog in mijn collectie. 

Je kunt Webwolletje terugvinden op Instagram onder @webwolletje.nl


Als laatste stuurde ik een kaartje aan Het keetje van Lien en kreeg ook een vrolijke kaart terug. Carolien organiseerde deze actie in verband met de Internationale Dag van de Post. Super leuk om eens een keertje bewust een kaartje te posten en ook iets terug te vinden op de deurmat. 

Er zijn weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog. Volgende week is het hier herfstvakantie en zal het rustig zijn op mijn blog.

p.s. Heb je mij nog niet gevonden op Instagram? Kijk dan bij @kreamade , de teller staat inmiddels al op 466!!

10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige post en een prachtig kadopakket! Instagram ken ik niet, maar ik heb nu een telefoon waar het mee kan, dus wie weet! :-)
    Fijn weekend, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post is altijd fijn!
    Liefs,
    Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je mijn kaartje hebt gekregen. Bedankt ook voor die van jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij, heerlijk hoor!
    En wat heb je een gave tas gemaakt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! Geniet lekker van de vakantie! (Hier helaas al weer voorbij...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig allemaal en je kan weer lekker haken ,mooie kleuren ,en instagram ik ben er nog niet echt in thuis zal gerust wel komen.groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via deze weg wil ik je even laten dat ik je genomineerd heb voor de Sun Shine Award. Kijk hier maar eventjes voor meer info: http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/2014/10/nominatie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hennie, door IG kom ik bijna niet meer aan bloggen toe, hihi ik loop elke keer zo achter. maar goed verwend door Webwolletje zie ik, superlief. X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat hartje is echt heel leuk. Gaaf hè, om wat te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen