Pagina's

maandag 6 oktober 2014

Puur haken

Op dit moment komen er te veel leuke boeken uit! Dit boek kocht ik van een boekenbon die ik nog had liggen. Dat is dan ook wel weer erg leuk besteed!


Het is het boek Puur haken van Crejjtion. Ik was echt verrast door de mooie projecten in het boek. Daarbij is de fotografie zo mooi, dat het al een feestje is om lekker te bladeren en plaatjes te kijken. 


Als eerste ben ik aan de slag gegaan met het haken van de jojo's. Een klein haakwerkje, maar wel o zo leuk! Voor dit klusje gebruikte ik een bolletje haakgaren uit Frankrijk (gevonden bij de kringloop). 


Voor een lieve vriendin kocht ik een klein cadeautje (handcr√®me Hema) en versierde de cadeauverpakking met twee jojo's. 


Momenteel ben ik een voorraadje jojo's aan het maken. Het is de bedoeling om er een leuke slinger van te maken. Maar misschien verdwijnen er opeens wel jojo's uit de voorraad voor de verpakking van een cadeautje. Je weet maar nooit!

23 opmerkingen:

  1. Leuk idee om de jojo’s bij een cadeautje te hangen.
    Ik heb het geluk om deze maand jarig te zijn en daardoor een aantal boeken te vragen als cadeau:).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, benieuwd wat het boek nog meer brengt...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komt vast nog wel meer op mijn blog voorbij! gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Het zijn de kleine haakwerkjes die een feest maken van een pakje ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook een fijne week Valerie! gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Die jojo's zijn fantastisch he! Zo leuk! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een leuk haakwerkje! Het resultaat precies goed. gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Tof idee die jojo's aan een pakje.Maakt het toch net iets persoonlijker.Ik heb het boek laatst ook ingekeken en heb zelfs een workshop fotografie gehad van de ontwerpster.Toffe madame!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die workshop is vast heel leerzaam geweest! gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Erg leuk, die jojo's. En ook het pakje wat je er bijzonder mee maakte.

    Vorige week stond ik met dit boek in mijn handen.. maar ik gebruikte uiteindelijk mijn kadobon om mooi garen te kopen. Gelukkig ben ik bijna jarig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig hoor die Jo jo`s! Vindt jij haken ook zo verslavend? Als ik eenmaal begonnen ben kan ik niet meer stoppen!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Haken is inderdaad een soort van verslavend. Wel een leuke verslaving. gr. Hennie

      Verwijderen
  8. Super!! Ik zie ze straks ook wel in de kerstboom hangen in een leuk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, die jojo's! Doen het goed als cadeau versiersel! Erg leuk!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk! Het is altijd leuk om een cadeautje te krijgen waar zoveel aandacht aan is besteed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook leuk als versiering in de kerstboom, liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jojo's in kerstkleuren een idee? Heb je een leuke slinger voor in je boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja er komen zeker teveel nieuwe leuke boeken uit. Heel herkenbaar.
    Ook dit boek staat op mijn verlanglijstje ;) Leuk de jojo's, superleuk op een cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het boek al een paar keer gezien op internet, maar nog nooit kunnen in bladeren. De jojo's zijn in elk geval al heel leuk! Toffe manier van versieren!

    BeantwoordenVerwijderen