Pagina's

woensdag 1 oktober 2014

zomaar

... vond ik in Frankrijk een leuk plateau. Zoiets had ik nog niet, dus die kon wel mee in de auto!


Het staat gezellig op een klein dienblad op de tafel. Dit blad kocht ik alweer een tijdje geleden bij Kind van Holland. De glazen flessen vond ik bij verschillende rommelmarkten en ééntje vorig jaar in Frankrijk bij een kringloop.


Op het plateau staat een schoteltje met een glazen stolp. Onder de stolp de leuke snoepjes, die je vorig jaar mee kon haken bij het leuke blog Atelier Valerie. Kijk maar eens even op haar blog, want de patroontjes staan er nog steeds op! 


In de vaas een mooie bloem van de herfst anemoon.


Deze plant wil het eigenlijk helemaal niet zo goed doen bij mij in de tuin. Ik heb de plant daarom ook verwijderd. Toch komen er elk jaar weer een paar dappere scheuten terug. Dit jaar zelfs met bloemen! Tja, dan verdient zo'n bloem het toch om binnen een plekje te krijgen. Zomaar een plekje waar ik er extra van kan genieten. 

9 opmerkingen:

  1. Super. Ik heb ook weer een leuke winkel ontdekt ginder en wat gekocht dit jaar. :-) Die plant wil mss wel verwaarloosd worden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verzameling,staat heel gezellig! Vertroetel dat ene bloemetje dan maar goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dat je er dit jaar wel zo'n mooie bloem van hebt, mooi hoekje zo!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kringloopschatten heb je verzameld. Gezellig plaatje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er leuk uit. Ik word er helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi plekje zo, prachtige kleine stolp ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ding ja, en gelijk een herinnering aan Frankrijk. Ik vind die bloem erg mooi. Grappig zeg, die gehaakte snoepjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foto's! Ik hou ook zo van die kleine gevonden kringloop schatten :-)
    Fijn weekend alvast, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen