Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

zomaar

... zag ik bij het bezoek aan de pluktuin mooie artisjokken op de tafel liggen. Kijk maar even in dit bericht. Ik nam er ééntje mee en zette deze thuis in de vaas. 


Het was de bedoeling, dat de bloem nog verder open zou komen. Maar dat gebeurde niet, de steel begon zelfs wat weg te rotten. Jammer! Aangezien het nog steeds een hele mooie bol was met een mooie structuur, knipte ik de steel af en legde de bloem zo op een dienblad. 


Tot mijn verbazing ging de knop nu wel verder open en kleurt de binnenkant van bruin naar echte bloei!


Het was voor mij voor het eerst, dat ik deze bloem in huis haalde en ik ben zomaar verrast!! Wat is de schepping mooi. 

8 opmerkingen:

  1. Een mooie bloem op een herfst dag ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, hoop dat je er nog even plezier van hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is de schepping, zie hier bij je prachtige bloem! Heel bijzonder, heb ik niet eerder gezien..geniet ervan!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De schepping is inderdaad zó mooi. Zo wonderlijk ook! Mooi, om op deze manier een klein stukje schepping in detail te kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen