Pagina's

zondag 30 november 2014

advent

Vandaag is het de eerste adventszondag. De eerste zondag waarbij wij mogen uitzien naar kerst!


Bij het ontbijt brandt de eerste adventskaars. 


Nog vier weken, dan vieren wij kerst! Wij vieren dan met elkaar de komst van Jezus Christus naar deze aarde. 

Voor deze adventskaarsen bestempelde ik vier kaarsen met de tekst: Light of the world. Ik knoopte er een eenvoudig touwtje om en zette de kaarsen naast elkaar in een houten bakje. Dit bakje vond ik ooit bij de kringloop en werd door mij één keer geverfd: alleen met grondverf. Ben je een trouwe lezer, dan heb je het vast al eerder gezien op mijn blog. 

Voor nu: een goede zondag en denk aan het Light of the world! 

13 opmerkingen:

  1. wat een mooi bakje, met prachtige kaarsjes.
    Soms kan je daar echt koopjes vinden hihi.
    ja kerst gaat sneller zijn dan we denken. volgend weekend ga ik al achter de cadeaus. heb ze liever te vroeg dan te laat.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit juist ook wat te zoeken over Advent om te delen. Wat heb je de kaarsen mooi gemaakt! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie adventskaarsen zo. Hier staat het zoeken van de ster en iets maken met de kaarsen voor vandaag op het programma.
    Fijne zondag! Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie post om de adventstijd mee te starten.
    Voor jou ook een goede adventstijd gewenst.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan, weer eens iets anders dan de cijfertjes!! Ik ga ook een kaars aansteken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt,zo simpel maar meer moet dat niet zijn,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer mooi gemaakt! Eenvoudig en toch zo sprekend.
    Jullie ook een mooie Adventstijd gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo’n mooie tijd om uit te zien naar Het Licht!
    Was ik door alle drukte zelf helemaal vergeten en herinnerde dochterlief mij eraan.
    Gisteren geen kaarsen in huis, dus vandaag maar kaarsen halen en adventstafel maken.

    BeantwoordenVerwijderen