Pagina's

dinsdag 11 november 2014

Crochet Along 2014

Klaar!! Kijk gewoon maar even plaatjes...


Toer na toer haakte ik mee met de Crochet Along 2014 van Jolanda en Tertia.


De deken werd elke week een stukje groter, af en toe liep ik een aantal weken achter, maar dat was dan ook wel weer bij te haken. 


Tja, dan heb je op een gegeven moment toch een stapeltje warmte er bij op de bank!


Met een mooi randje! 


Jolanda en Tertia, heel erg bedankt voor jullie inzet! Heel veel succes met de voorbereidingen van de nieuwe CAL! 

20 opmerkingen:

  1. Wauw, deze is ook prachtig geworden zeg. Leuk project he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is fantastisch mooi! Wat een leuk randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er kleurrijk uit, én lekker warm!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi ,leuke kleuren en af dat is ook weer fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt geweldig geworden! Wat een werk maar wat een mooi resultaat.
    Geniet van de warmte van de deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Vind t voor mezelf nog iets te groot project, maar ik blijf oefenen! Wie weet ooit nog eens...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie deken! Hier ook net het label erop gezet. Nu lekker op de bank onder je warme dekentje kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi!! Echt heerlijk zo'n deken, super dat je hem af hebt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een werk heb jij verzet! Met een mooi resultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! Mij is het niet gelukt. Mooi deken geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is 'ie mooi geworden Hennie!! Ik loop een heel aantal weken achter door omstandigheden. Hoop binnenkort weer de naald op te pakken....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geworden!! Als ik deze zie krijg ik zin om die van mij ook af te maken, maar ben weken achter.....
    Mooie rand er omheen, erg leuk!

    Gr. Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Applaus voor jezelf. Knap hoor! Aan zo'n groot project durf ik niet te beginnen.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Een zelfgemaakte deken is toch extra waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb genoten van je prachtige plaatjes ... van een prachtige deken natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige deken! Die kleuren met elkaar zijn heel fris en fruitig! Lieve groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi geworden! Ik gaf deze eerder al op... Ben benieuwd naar je scheepjes cal versie,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen