Pagina's

dinsdag 18 november 2014

glans

Hebben jullie dat nu ook? De dagen worden korter, december komt er ook alweer aan. Zo langzamerhand krijg ik zin om een beetje glans toe te voegen in huis. 


Toch hou ik me nog even in, want kerst is ook nog weer ver weg. Eerst nog sinterklaas...  Wel maakte ik dit canvasje. 


Ik gebruikte een afbeelding uit een oud kinderboek, gaatjeskarton met daarop geborduurd met zilverdraad. 


Een mooi houten sterretje met zilverdraad. Eenvoudig, maar wel met glans!! 

16 opmerkingen:

  1. Schitterend en heel origineel ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem weer ontzettend leuk! Vooral de sterretjes.. ik heb wat met sterretjes opeens. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat blijft leuk dat gaatjes karton!
    heel mooi geworden!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor in alle eenvoud!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Ziet er mooi uit. En inderdaad de dagen vliegen voorbij nu het al zo snel donker is.. Wat natuurlijk ook weer z'n charme heeft ;)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Glans waar je blij van wordt, heel leuk om zo te borduren, zilverdraad geeft net dat subtiele effect.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja eerst Sinterklaas! De leuke schilderijtjes die ik vorig jaar bij je won, staan al klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. December is altijd zo'n feestelijke maand hè? Mooi gedaan, geniet van de gezelligheid deze dagen :-) liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor Hennie! Mooi van simpelheid!
    Fijne week nog
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, simpel, maar daardoor alleen maar mooier. Wat goed dat je nog even op de Sint wacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke blog heb je, Veel leuke ideetjes! Ik kom gauw weer kijken en volg je nu hoor! Lieve gr.Pauline

    BeantwoordenVerwijderen