Pagina's

maandag 3 november 2014

herfstbal

Via Instagram zag ik de gebreide kerstbal van Chantal van @haakbrein (dit is haar blog). Toen begon het weer te kriebelen...


In de herfstvakantie heb ik op een middag dus heerlijk zitten breien. Wat is het toch een leuk werkje om te doen. Ik kwam via Instagram (ook weer van Chantal) er achter hoe je nu precies moet meerderen. In deze bal is het een stukje fout gegaan, maar ja...


Mooi herfstplaatje toch? Zeker met het gave punnik klosje waar oudste dochter mee thuis kwam. Zolang de herfst duurt is die dus even van mij.... 

O ja, de volgende bal staat alweer op de pennen. Dit keer een echte kerstbal!

p.s. jongste dochter ontdekte overigens ook nog 1 fout steekje in deze bal. Niet te geloven: 5 jaar!! Je raadt het al: de fout zit op de foto aan de achterkant van de herfstbal...

12 opmerkingen:

  1. Hoe dan ook het is een zo gezellig plaatje geworden ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!! Ik krijg ook zo'n zin om de breipennen weer eens op te pakken als ik dit zie. Sokken breien kan ik, alleen inbreien heb ik nog nooit gedaan?
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk herfst plaatje,het lijkt wel een paddestoelbal! ha ha!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he! Ik heb een pot vol. Ik blijf ze leuk vinden. Deze met de eekhoorn is wel één van mijn favorieten! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zo'n rood met witte bal. Ik heb vandaag ook al weer naar kerst patroontjes gezocht. Het lijkt nog lang te duren, maar de tijd gaat snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien zit er een foutje in, maar het maakt hem niet minder mooi!
    Heel erg leuk en wat is je punnikklos leuk zeg!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan!! En wat een knappe dochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is mooi. En de foto's zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. met of zonder fout hij is gewoon leuk en ik roep dan .....tja handwerk he

    BeantwoordenVerwijderen