Pagina's

vrijdag 21 november 2014

Instaswap 2014 Falledition

Voor het eerst deed ik mee met de Instaswap. Ik mocht iets maken voor de dames van Zoedt en aangezien het twee dames zijn, maakte ik alles dubbel. Kijk maar even mee. 


Ik begon met het haken van een jojo slinger. Het patroon komt uit het boek Puur haken van Crejjtion. Dit keer haakte ik de slinger met zwarte haakkatoen van Catania. 


Ook maakte ik een slinger met bloemen van oude ansichtkaarten en mooi papier van Flying Tiger. 


Ik kroop achter de naaimachine en naaide twee paar pannenlappen. Ik gebruikte hiervoor een theedoek van de Hema en een vintage stof uit de voorraad. Als ophang lusje voegde ik mijn eigen label Kreamade van Nominette toe. 


Elke cadeautje werd afgemaakt met een bloem met daarop een gestempeld woord of afbeelding. 


Ik vond bij de plaatselijke apotheek deze maskers. De verpakking ziet er zo leuk uit, dat deze ook een plekje kregen in het pakket. Voor de maskertjes maakte ik een envelopje van papier uit een oud boek. 


Alles bij elkaar...


Op het laatste moment heb ik ook nog een DIY in de doos gestopt. Wil je de tekst goed lezen, klik dan even op de foto. Koop boterhamzakken bij de Jumbo en je kunt zelf ook aan de slag! 


Verder stuurde ik ook nog twee van die leuke canvas tasjes mee van de Hema, gebruikte zelf ook boterhamzakken van de Jumbo voor de verpakking van o.a. de bloemenslinger en voegde nog een klein detail toe op het postpakket. 

Het was echt heel leuk om te doen! Lynda, bedankt voor de organisatie van deze mega swap!

Kijk allemaal eens lekker rond op de site van Zoedt, echt een super mooi assortiment!!

Er zijn ook weer nieuwe volgers, zowel via google connect als Bloglovin. Gezellig, weet je welkom op mijn blog. Voor iedereen een fijn weekend! 

19 opmerkingen:

  1. Heerlijk gezellige knutselwerkjes ...
    De pannenlappen zijn schitterend ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een werk van gemaakt zeg!! Zat ook alweer aan een winterswap te denken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een werk ,maar heel mooi gedaan hoor ,echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk zeg, maar ziet er prachtig uit. Zullen ze vast blij mee zijn :)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je er een (twee) ongeloofelijk moi pakketje van gemaakt! Echt super mooi!
    Fijn weekend, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er een op en top pakketje uit!Knap samen gesteld en gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb jij er veel zorg en aandacht aan besteed, het ziet er echt leuk uit allemaal. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk allemaal! Creatief. Leuk om te zien dat er (veel) meer is dan haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een leuke swap spulletjes heb je gemaakt. Kwam er achter dat ik je nog niet volgde maar vanaf nu dus wel. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een aandacht heb je eraan geschonken! Echt allemaal zo mooi,als dat niet goed ontvangen is....fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o,wat heb jij wat moois gemaakt voor de dames!
    Die zullen super blij zijn,je hebt er wel heel veel tijd en energie ingestoken1
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en verzorgde swap!! Fijn weekend!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gedaan en ook originele dingetjes! Wauw, wat een boffers waren die meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige zaken die jij hebt (dubbel!) gemaakt!
    (vooral die oudeboekbladzijden met "zacht" er op vind ik erg mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een krea insta swap! Zo leuk dat swappen. Ik doe mee met de kerstswap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zullen de ontvangsters hier blij mee zijn. Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen