Pagina's

zaterdag 29 november 2014

knikkerzak

Het blijft leuk! Telkens vinden toch weer mensen mijn blog en bestellen dan zo'n leuke knikkerzak met naam!


Als eerste maakte ik een knikkerzak voor Lukas. De allerlaatste die ik kon maken van deze tint stof, want die is nu echt op. Leuk detail: de knikkerzak maakte een lange reis naar Zweden!!


Verder ook nog een knikkerzak voor Alec. Deze knikkerzak is gemaakt van een camouflagestof in bruintinten. Van deze stof heb ik nog voldoende voorraad. Dus.... wil je zo'n knikkerzak bestellen, mail me dan even: hennieslingerland@gmail.com. De knikkerzak wordt volledig gevoerd met een leuke stof en kost zonder verzendkosten 6 euro. 

3 opmerkingen:

  1. Deze staan al heeeel erg lang op mijn to-dolijstje! Erg leuk met die naam erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een lief knikkerzakje.
    knikkeren deed ik vroeger vaak als kind.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk!! Superleuke stofjes ook! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen