Pagina's

vrijdag 7 november 2014

Vive la vie

Wat een leuk boek! Om te lezen, zomaar door te bladeren, plaatjes te kijken en mee aan de slag te gaan.


Ik bedoel natuurlijk het boek Vive la vie van Ingthings. Het is een boek wat ik lees, bladzijde voor bladzijde, met een glimlach op mijn gezicht. 


Wat ik al maakte uit het boek? De origamizwaan... 


Oké, een heel rijtje dus!


Verder maakte ik een klein notitieboekje. Voor de voor- en achterkant gebruikte ik kaarten van een oud kwartetspel. 

Kortom: happy met dit boek! Ik ga er vast nog meer uit maken. 

13 opmerkingen:

  1. Ik hoor allemaal enthousiaste reacties op dit boek. Het staat ook op mijn verlanglijstje. De zwanen zijn erg mooi geworden. Leuke papiertje heb je gebruikt! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb toevallig Kringloopgeluk deze week in de bib geleend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk boek hé, en jij hebt ze gewoon allebei! Ik leende Kringloopgeluk uit de bieb, net zoals de blogster hierboven. Leuk dat je meteen al aan de slag bent gegaan ermee. Ik kijk nog vooral maar het komt vast, het maken.
    Fijn weekend, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ideetjes!!!!
    Dan krijg je gelijk zin om iets leuks te maken.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het eerste boek vond ik ook zo leuk! Deze heb ik nog niet, maar al wel goede recensies over gelezen. Fijn weekend, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke idee,hoe kom je er op om met een oud kwartetspel het op te sieren echt gaaf!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boekje. Goed idee om oude kaarten zo her te gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat boek van Ingrid is idd helemaal geweldig! Ik kan er ook elke keer enorm van genieten. Leuk blog heb je. Ik ga je volgen via bloglovin. Ik zou het ook leuk vinden als je mijn blog ook eens zou bezoeken: www.badschuim.eu .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Ceciel! Leuk blog heb je! gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Ja dat boek, sta ik ook steeds mee in mijn handen. Alletwee trouwens. Denk dat ik sinterklaas eens lief aan ga kijken dit jaar ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een super leuk boek! Ik denk dat je er blij van wordt (past wel bij je, als ik je blog zo lees). gr. Hennie

      Verwijderen