Pagina's

maandag 10 november 2014

warme handen

Vorige week nam ik weer eens een paar breinaalden in mijn handen. Ik maakte de easy knittens, het patroon kan je terugvinden op het blog van Ingthings


Ik gebruikte de Tweed van Zeeman en breinaalden nr. 6 (ik zette dus ook maar 24 steken op). De zijkant van de handschoenen haakte ik aan elkaar vast met een rijtje vasten. 


Verder leukte ik de dingen nog een beetje op met een bloem uit het boekje van Haken & Kleur Feest


Vanmorgen heb ik eens even proef gedragen en het is ook echt een feestelijk gezicht! Ik fiets lekker rond met vrolijke bloemen op mijn handen. Nu nog iets warms voor mijn hoofd en een sjaal zou ook nog wel handig zijn. Kortom: genoeg te doen! 

13 opmerkingen:

  1. Mooie, vrolijke handschoenen... ik krijg gelijk zin om ook te (leren) breien!

    En leuk dat je een berichtje achter liet. Echt een shopje heb ik nog niet hoor, daar is het nu thuis nog te druk voor op dit moment. Ik start rustig op met de workshops en dat is super leuk om te doen! Het lijkt me wel leuk om het uit te breiden met een winkelhoekje, maar dat zijn plannen voor later..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk om te doen, de workshops!! En lekker plannen blijven maken! gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Leuk je handschoenen,ja je bloem valt wel op!
    Fijn dat je aan handwerken zo veel plezier aan beleefd!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en vrolijk!! Zo kom jij de winter wel door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zien er leuk en heerlijk warm uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ben bezig een geschikt patroon te vinden voor polswarmers of handschoenen en was er inmiddels achter dat je dat beter kunt breien dan haken. En nu zie ik bij jou gebreide!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha hennie,

    dit is zo leuk om te zien! het doet me erg aan mij oma denken die voor ons knalrode wanten breide met een kabouterhoofdje erop. helemaal geweldig was dat toen.

    groetjes, pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke handschoenen! Vooral de combinatie van natureltinten met felle kleurtjes is top :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een feest bij jou op de fiets! Eerst zo'n mooi hoesje om je fietsbel en nu deze mooie handwarmers! Wat een mooie bloem is het trouwens! Veel plezier alvast met het maken van de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De mensen worden vast vrolijk van jou voorbij zien te fietsen :-) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen