Pagina's

woensdag 19 november 2014

zomaar

...werd ik vandaag verwend met een cadeautje! 


Zo leuk, dat iemand iets mooi verpakt voor je. In dit geval met zo'n prachtig gehaakte ijskristal. 


De geveltjes kregen een plaatsje op de rand van de grote spiegel in de woonkamer. Achter de geveltjes staan waxinelichtjes, dus dat zal er best gezellig uit zien 's avonds!


De gehaakte ijskristal hing ik met washitape aan de muur. Dank je wel voor dit mooie cadeau, Esther!

Meer weten? Kijk even op mijn instagram: @kreamade

13 opmerkingen:

  1. Je bent verwend! Ontzettend leuk en lief van Esther. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel lief gebaar zeg, zomaar even door je brievenbus, heel mooi.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het leuke was, dat het zomaar niet door de brievenbus kwam, maar dat we ook nog eens gezellig samen een kopje koffie dronken! gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Leuk ben benieuwd naar jullie plannen...
    Het ijskristalletje is erg mooi gehaakt.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijf het volgen op Instagram Nelleke, dan komt het vanzelf een keer langs. gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Wat een mooi kadootje! Ze zijn ook erg leuk om te haken, ijskristallen. Ik heb het boek liggen, maar ben er nog niet aan begonnen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben gisteren spontaan zelf ook maar eens begonnen met de ijskristallen. Kerst komt er immers aan, toch?? gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Bofbips! Niet alleen zo'n leuke verrassing maar ook nog eens gezellig kopje koffie drinken. En ik las iets over plannen...?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk cadeau! Fijn al die kaarsen en lichtjes in deze donkere dagen.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk cadeautje! Het schilderij op de onderste foto vind ik overigens ook prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf hè, gevonden op een rommelmarkt. Ik vind het precies passen bij de sfeer in dit seizoen. gr. Hennie

      Verwijderen