Pagina's

donderdag 27 november 2014

zomaar

...merk ik dat ik het kleurgebruik in de woonkamer ga minderen, zodra de decembermaand meer om de hoek komt kijken. Blijkbaar kies ik rond de kerst toch voor meer ingetogen kleuren, al mag rood natuurlijk niet ontbreken!


Zo verving ik vanmorgen de roze neprozen in deze wit gespoten bierflesjes door witte kaarsen. Het blik vond ik al weer een tijdje terug op de rommelmarkt. 


Als je goed kijkt zie je de druipers van de verf nog zitten op de flesjes. Ik vind een spuitbus met verf echt een onhandig iets! De verf gaat alle kanten op (bij mij dan).... Geef mij maar gewoon een verfkwast...


Deze kleine flesjes vond ik op een brocante markt. Ik blijf ze mooi vinden en ze hebben altijd wel een plekje in de woonkamer. Dit keer dus zomaar in de vensterbank...

Er is weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog. 

11 opmerkingen:

  1. Mooi samengesteld en ik ga voor de komende tijd het ook sober aan doen met kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb in de winter een voorkeur voor meer wittinten. Wit reflecteert het kaarslicht zo mooi. Dat blik vind ik een goede vondst.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een idee, bierflesjes wit spuiten!
    Ik doe veel en ook wel eens wat vreemde dingen, maar daar zou ik niet opgekomen zijn. Daarbij zien ze er hardstikke leuk uit!!
    Ik ben zelf niet echt dol op rood, maar voor Kerst mag dat wel.

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee, en niet te kritisch zijn hoor, gewoon leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind rustige kleuren heel stijlvol. Ik heb vorig jaar flessen beschilderd met Annie Sloan-verf. Fijne verf om mee te werken, maar wel vrij prijzig.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd van die sobere kleuren. Geeft rust in huis vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat we allemaal dat gevoel wel kennen, op die manier komen we vanzelf in de heerlijke warme wintersfeer.
    Je flessen zijn heel leuk, mooi zo'n verzameling.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind sobere kleuren net ietsje mooier dan gewone kleuren.
    zo vind ik zwart en wit een zeer goede combinatie.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en die druipers vroeger hadden we druipkaarsen dus dit is de moderne uitvoering zullen we maar zeggen dan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja bij mij gaat dat net zo. Toch wat rustiger in de tinten en gaat het meer om oud hout en wit. Zo blijven we lekker bezig toch ;) lieve groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen