Pagina's

vrijdag 12 december 2014

HaarenHobby

Ik ben niet zo heel erg handig met haren... Tenminste dat dacht ik eigenlijk...


Toch ziet dit er echt super mooi uit!!


Ik volgde samen met jongste dochter een workshop bij HaarenHobby, klik even hier om eens te kijken op haar facebook pagina. Dan zie je gelijk, dat ik nog heel veel bij kan leren...  


Wel 2 uur zat jongste dochter model en mocht ik bezig zijn met haar haren! Met de duidelijke uitleg van Marjan kom je dan dus echt heel ver. 

Dus wie weet... ook een idee voor jou om eens een workshop te volgen?? 

foto's zijn allemaal gemaakt door Marjan van HaarenHobby.

20 opmerkingen:

  1. Leuke feestelijke modelletjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauuuuwww Hennie ...
    Dit is knap gedaan hoor ... ♥ PRACHTIG ♥
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, knap gedaan!! De vroegere vriendin van mijn zoon kon ook prachtig invlechten (ook bij haarzelf...). Leuk voor je dochter dat jij het nu ook kan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een effect! Helaas mijn jongste dochter heeft nog nooit lang haar gehad en zijn we nu voor het eerst een poging aan het doen.
    Ik heb de tip van fb aan een vriendin doorgegeven, net wat voor haar en haar meiden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Vooral het tweede kapsel vind ik erg mooi. Het is dat ik alleen maar jongens heb anders ging ik ook zo'n workshop volgen! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat mooi! Alledrie kapsels, maar de onderste is helemaal geweldig!
    Wat knap van je dochter dat ze 2 uur lang model gezeten heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw. Echt super leuk. Wauw. Dat is echt iets wat ik met mijn eigen haar zou willen zien (aangezien mijn haar tot half over mijn rug komt) Ik ben echt jaloers. haha. Fijne avond.

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk idee, ik ga kijken voor mn dochter die wil graag kapster worden:)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw knap gedaan, heel feestelijk;-)) liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zo mooi! Die tweede vind ik ook nog leuk voor mij, haha :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi. Ik ben diep onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk en apart! Ben heel onhandig met haren, volgens mij kan daar zelfs gene workshop tegenop, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er mooi uit, dat wordt iedere dag een half uur eerder opstaan :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw, zo goed gedaan!
    Je dochter had er veel geduld voor dan en de mama ook, om het tot een goed einde te brengen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen