Pagina's

vrijdag 5 december 2014

instagram

Vandaag twee projectjes die al eerder deze week voorbij kwamen op Instagram. Allereerst haakte ik een muts voor jongste dochter.


Het was echt een super snel project! Ik haakte weer met dezelfde wol als bij de col (zie dit bericht).  Het patroontje vond ik op het blog van Ingthings: crochet cap.


Ik sloot de muts met een randje vasten. Voor de bovenkant haakte ik gewoon een ketting van lossen en haalde deze erdoor heen. Vervolgens een strik erin en twee pompoms eraan. Dat laatste vond jongste dochter nog het mooiste... 


Verder knutselde ik deze week nog weer zo'n mooie ster in elkaar. In het berichtje hiervoor vind je de link terug van de beschrijving (ook weer van Ingthings....).


Deze keer gebruikte ik papier uit het Flow book for paper lovers van vorig jaar. Er zat zo'n mooie glimmende gouden bladzijde in. In combi met de matte zachtgele pagina perfect voor deze ster. 


Ook deze is weer gezellig opgehangen aan het knoppen rek. 

Zoek je me eens op op Instagram? Je kunt me vinden onder @kreamade. 

6 opmerkingen:

  1. Een supermooie gebreide warme muts ...
    Gezellig sfeertje met de geplooide sterren ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige muts, leuk zo met die pompons!
    Toffe sterren heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die muts kwam deze week goed van pas. Leuk zo met de pompons eraan.
    De sterren zijn ook super geworden en een beetje bling bling mag wel aan het eind van het jaar :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het linkje doorgestuurd naar mijn dochter, ze maakt allemaal plooidingen om haar kot wat op te vrolijken. Ik vind ze heel leuk je sterren. Je hartjeskader is ook echt tof. En natuurlijk de muts en col ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lieve Hennie ,eerst even mijn complimenten voor je blog.
    Mijn naam is Edith van Creatieve Passie en volg je blog nu ook .
    Ben zelf pas begonnen en ontdek steeds nieuwe dingen .
    Ik vind de dingen die je maakt van papier helemaal geweldig en ben zelf nu ook druk bezig om van alles uit te proberen.
    De ster hierboven is mijn volgende ,bedankt voor de link.

    Groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen