Pagina's

maandag 22 december 2014

kerst

Oudste dochter kwam afgelopen vrijdag thuis met deze super leuke kerstboompjes. Zij maakte deze op haar stage, samen met de deelnemers.


Ik vind de boompjes echt heel leuk en ze hebben dan ook een plekje gevonden in de woonkamer. 


Achter de boompjes zien jullie de mooie kaarten die ik won van het blog Villa Appelzee. Past wat sfeer betreft helemaal bij elkaar!


Ik heb de kaarten met washi tape achter de houten frames bevestigd. Beide lijstjes komen van een rommelmarkt en zijn door mij wit geverfd. Bij het lijstje rechts heb ik voor het aanbrengen van de laatste laag verf een kantje op het hout geplakt. Vervolgens verf je gewoon over het kant heen. Geeft  een leuk effect...

10 opmerkingen:

  1. Super leuk die boompjes! Echt leuk voor in huis! En wat gaaf dat je de kaarten hebt gewonnen... Fijne dag, Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die boompjes zijn idd geweldig!! En wat een prachtige kaarten!
    Liefs,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt heel leuk!! Gefeliciteerd met je prijs :)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De boompjes zijn echt heel erg leuk! Tof dat je de kaarten hebt gewonnen! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De boompjes zijn erg leuk, je hebt een mooi hoekje zo samen met de kaarten.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel origineel en sfeervol gemaakt ...
    Ik wens je hartverwarmende Kerstdagen
    en een gezond, liefdevol en creatief 2015 ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke boompjes en een mooi geheel heb je ervan gemaakt met de lijsten! Leuk idee om een kantje mee te verven.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, die boompjes. Mooi gemaakt. Ik zag ook zoiets op Pinterest voorbij komen. Misschien dat mijn dames ze nog kunnen maken voor op de tafel bij het Kerstdiner.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen