Pagina's

dinsdag 23 december 2014

label

Vorige week bij de ontmoeting met de andere leden van het design team van Lennie Flennerie (zie dit bericht voor alle info), wilde ik graag nog iets kleins meenemen. Het liefst iets met daarop de gegevens van mijn blog en instagram. 


Ik maakte op de valreep nog deze kaartjes. De voorkant is een stukje ongebleekte katoen. Hierop heb ik met behulp van transferpapier mijn gegevens gestreken. 


De achterkant is een leuke vintage stof (gevonden bij een kringloop in Frankrijk). Tussen de twee lagen stof heb ik een stukje stevige versteviging geplakt. Zo wordt het een echt kaartje. 


En ja, het is per slot van rekening bijna kerst, dus aan het kaartje kwam een gouden ster en een koper belletje. Alles vastgeknoopt met een glitterdraadje, nu mag het toch? De ster sneed ik uit het gouden glitter karton van de slinger van de Hema, de belletjes zijn los geknipt van een slinger (ook Hema). De rest van de slinger werd verwerkt in de kerstboom, kijk maar even hier.

Leuk om je kaartje dan weer op een ander blog (Confetti Lab)terug te zien...

19 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig geworden!! Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van wat je doet en gebruikt!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel mooi uit! heel mooi gemaakt en er g goed bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee een stoffen label en helemaal in de kerstsfeer!
    Hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja erg leuk visitekaartje!! En een prachtig stofje!!
    Groetjes Maryska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk hebbedingetje heb je gemaakt! Je andere posts waren ook weer mooi om te zien. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Heel erg mooi en origineel! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In het echt nog mooier... bedankt lieve Hennie!
    Fijne jaarwisseling alvast!
    X

    BeantwoordenVerwijderen