Pagina's

woensdag 24 december 2014

Lennie Flennerie en retro

Toen ik vorige week thuis kwam van de Lennie Flennerie design-team dag, lag er een heel mooi pakketje voor mij in de brievenbus! Ik won de leuke give-away van het blog Elke dag zaterdag. Zo'n prachtige stapel met mooie retro/vintage stoffen! Daarnaast kreeg ik die dag een mooie goed gevulde goodie bag van Lennie Flennerie. 


Aan de slag dus: met de goodie bag en de retro stoffen! Ik had van vorig jaar nog houten rendieren liggen. Deze beplakte ik met behulp van Foil stick on met stof uit dat mooie stapeltje. 


Aan een klos touw reeg ik vervolgens allemaal houten kraaltjes. Deze kraaltjes zijn van een ketting, die ik ooit op de rommelmarkt vond.  


Daarna haakte ik een ketting van lossen en pakte bij elke vierde steek een kraal erbij. Ook de rendieren haakte ik vast aan de slinger


Leuk toch? 

Dit was dan wel echt mijn laatste bericht voor het jaar 2014! Ik heb dit jaar genoten van bloggersland! Ik mocht eerder dit jaar bij een instelling een presentatie houden over 'Creativiteit' (zomaar een uitnodiging via mijn blog....), samen met Draad en Praat organiseerde ik een leuke haakworkshop, mijn blog stond in de schijnwerpers bij Nominette , er werden knikkerzakken besteld en gemaakt en als laatste: ik zit in het design-team van Lennie Flennerie! Tel daar dan alle mooie en lieve reacties bij en de leuke contacten die er ontstaan via mijn blog en Instagram.... Dank jullie wel, allemaal!!! 

Ik wens jullie mooie en gezegende kerstdagen en zie jullie terug in 2015!

16 opmerkingen:

  1. Dat was een leuke give-away, en je hebt er een leuke slinger van gemaakt. Nu, op naar de Kerst! Ik wens je fijne dagen en tot volgend jaar. Gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super giveaway, daar weet je vast wel raad mee ;) Fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2015. Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige slinger!
    Fijne feestdagen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave slinger! Je hebt een geweldig creatief jaar gehad! Fijne dagen alvast! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige slinger heb je gemaakt!!
    Ik wens jou een hele fijne kerstavond, gezellige kerstdagen met je gezin en een alle goeds en creatiefs voor 2015!!
    Liefs,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was het fijn om jou berichtjes te lezen en jou zelfs te ontmoeten dit jaar!
    Ik wens jou en je gezin gezegende kerstdagen en een creatief 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke blog voor het einde van dit jaar,jij hebt een blog met hele leuke aparte creaties!
    Verder gezegende kerstdagen en een creatief nieuwjaar toegewenst!
    En bedankt voor alle reacties op mijn blog!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je er een mooie slinger van gemaakt, heel mooi Hennie.
    Voor jou ook gezegende dagen en alle goeds voor 2015.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie creaties, en ook een leuke blog...fijne kerst..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat dat je hebt gewonnen.
    Geniet er van en van de feestdagen.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die slinger heel origineel zo met de retro stoffen en kralen!
    Wens jou en je gezin ook hele fijne dagen en een heel goed en creatief 2015!!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer erg leuk dus dik verdiend dat je gevraagd word ,fijne dagen marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer zo'n leuke creatie! Ik snap best dat jij in het Lennie Flennerie team mocht. Een goed 2015!

    BeantwoordenVerwijderen