Pagina's

vrijdag 19 december 2014

Lennie Flennerie

I'm in!! Ik hoor bij het design-team van Lennie Flennerie!! Hoe gaaf is dat! Afgelopen dinsdag kwamen wij voor het eerst als team bij elkaar. Wat was het gezellig: om elkaar te ontmoeten, maar ook om kennis te maken met de inspirerende omgeving van Pronty (Pronty heeft samen met Lennie Flennerie de collectie ontwikkeld). Meer info over Lennie Flennerie (een heel nieuw merk!) kan je vinden op deze site, maar lees/kijk eerst dit bericht nog even... 


Tijdens de rondleiding konden we zien wat er tot nu al gemaakt is met de materialen van Lennie Flennierie. Ik kan je vertellen: het is kleurrijk en van het materiaal word je helemaal vrolijk (en hebberig)!

Zoveel verschillende mogelijkheden: leuke opbergdoosjes,  notitieboekjes, maar ook armbanden... 


's Middags mochten we zelf aan de slag met de materialen. Wat een keuze en wat een kleurtjes! 


Zelf heb ik gewerkt met de Iron on en als tool de huisjes. Deze tool is te gebruiken om een 3D huisje te maken, maar zo op het platte vlak ook prima te verwerken met een heel gaaf resultaat. Het kussenhoesje ga ik thuis nog verder afmaken, dus wordt vervolgd.... Hou mijn blog in de gaten, want je gaat hier nog veel meer van terugzien! 


Op de onderste foto zie je nog een aantal creaties van de andere teamleden. Het was een echte top dag!

Volg ook op dit blog de laatste ontwikkelingen over Lennie Flennerie of natuurlijk op facebook

30 opmerkingen:

  1. Het was geweldig, hè? Ik vind je kussensloop ook zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal prachtig uit!! Super leuk dat je jezelf bij het team hebt aangesloten. Proficiat!!

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..heel erg leuk! Ziet er lekker kleurrijk uit, mooie creaties! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken. Succes!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat je mee doet! Het ziet er heel leuk en kleurrijk uit! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook super leuk. Helemaal happy. gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Wat ontzettend leuk! Ik zag het ook al bij Renee voorbijkomen. Boffen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Renee zit ook in het team, erg gezellig! gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Heerlijk, al die kleurtjes!
    Geniet van de kleurenpracht en je gemaakte projectjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik en doen we als team met elkaar... gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Ik heb ook zo genoten!!
    PS je hebt prachtige foto's gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Maryska!! Wat was het leuk!! gr. Hennie

      Verwijderen
  8. Hallo Hennie, ik vond het zo leuk dat je de 3D huisjes “plat” ging gebruiken. Dat is het leuke, iedereen doet weer iets anders. Mooie foto's. Prettig weekend, Anroinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De materialen waar je mee kunt werken zijn ook lekker veelzijdig, zo kan iedereen er weer een eigen invulling aan geven! Jij ook fijn weekend! gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Wat een gezelligheid en vrolijke dingen lijkt me enig om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zag dat jij in dat team zit!
    Vrolijke kleuren,leuk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo wat leuk om hier aan mee te werken!! En allemaal even vrolijk,dat moet goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je in het team zit. Je bent zo creatief. Veel plezier in ieder geval! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh Hennie wat was het leuk en interessant. Ik vind het ook leuk om mee te mogen doen en om jou in het echt te ontmoeten was ook leuk.
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek is dat hè, dat het altijd weer leuk is om medebloggers te ontmoeten! Genoten! gr. Hennie

      Verwijderen
  14. Wat leuk allemaal !waanzinnige materialen....en wat gaaf om de agenda van mijn zus op de foto te zien ! 💕Lidy Nooij heeft geen blog,maar wel een hele mooi Instagram feed en Facebookpagina !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Miriam, wat leuk! Ik ken Lidy inderdaad via Instagram, erg leuk om haar te volgen!! gr. Hennie

      Verwijderen