Pagina's

maandag 8 december 2014

Scheepjes CAL 2014

Nog niet eerder op mijn blog voorbij gekomen: ik haak mee met de Scheepjes CAL 2014 van A creative being. 


Dit heb ik afgelopen weken al bij elkaar gehaakt. Ik koos ervoor om telkens losse bolletjes te kopen en had van tevoren niet echt een idee welke kleuren het zouden worden. 


Uiteindelijk werd het deze fleurige stapel! Ik geloof niet dat er heel erg een lijn in zit of zo, maar ik word er wel blij van als ik al deze kleurtjes zie. De granny squares die je hierboven ziet zijn helemaal af, geblockt en wel. Klaar om aan elkaar te zetten. 


En dit is het rommel stapeltje. Hier liggen de squares die nog geblockt moeten worden, waar nog wat draadjes aan hangen. Voor 1 square had ik juist voor de laatste paar toeren nog wat tekort, dus ik moet een bolletje bijhalen. Verder loop ik van 1 week 1 granny achter. Deze week dus nog genoeg te doen! Al met al heb ik wel goede moed, dat het gaat lukken! Als ik hier niet ben, zit ik te haken: granny squares... 

7 opmerkingen:

  1. Mooie stapel! Wij gaan ook nog een keer mee doen.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor ! Ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit komt te zien, sterkte met alles aan elkaar maken...
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stapels! Vrolijke kleuren zo samen! Ik ben heel benieuwd hoe het geheel er uit zal zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er nu al mooi en kleurrijk uit!! Komt vast helemaal goed,succes met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren passen leuk bij elkaar. Heb je onbewust toch een goede keuze gemaakt met die losse bolletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lijkt me dat heerlijk van die mooi gemaakte lapjes! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kleurencombinatie echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen