Pagina's

woensdag 3 december 2014

zomaar

... een klein vouwwerkje!


De beschrijving kan je terugvinden op de site van Flow . Het is het eerste Papier-vouw-idee van Ingthings


Aangezien sterren weer mogen, gelijk maar opgehangen aan het knoppen rek! Ik kreeg het midden van de ster niet zo heel mooi sluitend, dus zette ik er een knoopje op. Ik nam een lange zilverdraad hiervoor en had op deze manier gelijk een ophanglus voor de ster. Op de achterkant zette ik de draad bovenaan de ster even vast met washi tape. 


Zomaar een klein vouwwerkje, o zo leuk om te doen! Er zijn weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

papier van Flying Tiger, knoopje van de rommelmarkt. 

9 opmerkingen:

  1. Perfect opgelost, zo met die knoop. Ik denk dat dat het juist nog mooier maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt mooi kunstwerkje ...
    Fijne woensdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Het knoopje is inderdaad een hele leuke toevoeging!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!! Dat knoopje is een superidee! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo wat leuk! En ingthings is ook geweldig! Ik heb allebei haar boeken. Ze zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterren vouwen, daar ben ik wel voor in, ik ga eens kijken naar de werkbeschrijving, ik vind het heel erg mooi!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige ster. ( lijkt me toch wel ingewikkeld, ik ben niet zo handig)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel mooi, het gouden exemplaar vind ik ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen