Pagina's

woensdag 17 december 2014

zomaar

...winterse sfeer in de vensterbank. In de twee grote lantaarns maakte ik mijn eigen knusse winter tafereeltje. 


Ik kocht twee van die leuke huisjes bij de Xenos. Rond de huisjes legde ik kleine besneeuwde dennenappels.


De witte bolletjes (sneeuw??? Het is maar wat je er zelf van maakt, toch?) kocht ik vorig jaar al een keertje bij de Wibra. 


Zo'n lekker nep kerstboompje in een gebruikt glazen potje maakt het gewoon af. Zomaar word ik hier heel erg blij van... 

Er zijn nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

17 opmerkingen:

  1. Je hebt het ontzettend leuk gedaan! Wat een sfeer gelijk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met weinig middelen weer super gemaakt! Wat kun je hier dan blij mee zijn en daar zo van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergezellig!!
    Geniet ervan. :-)
    www.handgemaaktdatsmaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn die huisjes, zag ze staan inderdaad. Fijne dag, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oja, die leuke huisjes! Lief gemaakt weer.
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het gezellig op je vensterbank, leuk met die houten huisjes erin!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! :-) gezellige sfeer... Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor Hennie! Zo sfeervol en zo zie je maar wat je met simpele middelen kan bereiken!

    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kan je hier blij van worden! Heerlijk met weinig kosten iets sfeervols maken. Echt gezellig geworden! geniet ervan,en dat mini nep kerstboompje vind ik zooo leuk! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen