Pagina's

vrijdag 23 januari 2015

bloemenpoef

Opeens is de poef dan gewoon klaar! Ik haakte de ronde witte bloemenpoef uit het boek Haken & kleur in het warm geel!


Het is echt een eye catcher geworden in de woonkamer! Groter geworden dan ik in eerste instantie verwachtte, maar o zo mooi. 


Even een kijkje op de bovenkant...


...en een kijkje over alle golfjes heen!


Ik gebruikte de super bulky van Hema en haakte met haaknaald 9. 

Het binnenkussen bestelde ik bij  Schuimrubberbetaalbaar. Ik ben helemaal blij met mijn eigen bloemenpoef! 

voor de oplettende lezer: je ziet op de eerste foto al een stukje van de Scheepjescal... Ook die is klaar, foto's volgen. 

23 opmerkingen:

  1. Prachtig gehaakt Hennie ...
    Vind hem zo gezellig ...
    Zelfs in een brocante interieur ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave poef, het lijkt wel een bloem vanaf de bovenkant. Super leuk gedaan met een heerlijke zonnige kleur. Mooi garen ook, zie dat je het bij de H. gekocht hebt, durfde het pas niet aan, maar ik ga nog even kijken of ze het nog hebben!! ;) Fijne dag,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf - gaver - gaafst -♡ (Kussen ong. 30 cm.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zeg!Brengt al een beetje voorjaar in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel erg leuk geworden, deze staat ook op mijn lijstje om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Echt heel gaaf. Vind de kleur ook echt super. Lekker vrolijk nu het buiten zo grauw is. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig! Mooie kleur ook.En je gaat als een speer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er zo gezellig uit! En nu genieten, heerlijk!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden zeg,ik heb dat boek ook van mijn dochter en zoon gehad....
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb hier een kussen van gehaakt! Leuk patroontje om te haken hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi zeg!! Prachtige kleur ook!
    Ben ook heel benieuwd naar je deken.
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi gehaakt. Dat garen van de Hema haakt heel fijn vind ik ook!!! Een heel fijn weekend.

    Lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke blikvanger is het geworden Hennie.
    Hij is heel warm van kleur, het moet heerlijk zijn om erop te relaxen of even je benen op te leggen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is zeker een eye catcher geworden! Mooi! En nog lekker vlot te haken ook, op naald 9...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig exemplaar!!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan het geloven dat dat een eye-catcher is! Heel mooi! En bedankt voor de tip van het binnenkussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die kleur vind ik zo prachtig, zo mag het gerust een eyecatcher zijn!

    BeantwoordenVerwijderen